Pomalu jsem se blížila ke hradu.Stráž mi otevřely dveře a já vstoupila.Přišla jsem do velké místnosti,kde na trůně seděla matka a otec.Přišla jsem k nim a padla na kolena.Podívala jsem se na ně.
"Před 5 lety jsem utekla,před někým za koho jsem se měla provdat.Nyní tady klečím a chci od vás odpuštění.Vezmu si toho na koho mi ukážete.Dám mu syny a všechno co manželka od muže očekává."
Do očí mi vhrkly slzy a hřbetem jsem si je setřela.Matka ke mě přišla a podívala se na mě.Já zakroutila hlavou a objala mě.
"Dobrá tedy....vezmeš si toho koho jsme ti určili".Řekl otec a já odešla do svého pokoje,který se ani nezměnil.---
Šel jsem k Bifrostu za Heimdallem.Na sobě jsem měl kabát a tuniku v modré barvě,neměl jsem ji v zelené zbytečně bych se prozradil.Vzal jsem si falešný vous a vlasy jsem si nechal spadnout do oblečeje.
"Heimdalle...potřebuji do Adewilského království..."Řekl jsem a podíval se na něj.On se tentokrát podíval na mě a povytáhnul jedno obočí.
"Takže teď budeš hrát hru ty?"Usmál jsem se a vstoupil do portálu.Objevil jsem se v nějaké krajině a předemnou se tyčil majestátný hrad.Šel jsem k bránám až jsem došel do trůnního sálu,kde seděli král a královna.Uklonil jsem se a královna ke mě přišla.
"Jsem Loki Laufeyson v převleku....a přišel jsem si zahrát hru s vaší dcerou".Královna se podívala na krále a začala se smát.
"No...záleží na tom jakou hru chcete hrát na moji dceru".Přišel ke i král.
"No záleží na tom,jestli jste Xamiu ještě neprovdali".Královna zakroutila hlavou a já se usmál.Všechno jse jim do podrobna vysvětlil.Oni jen přikyvovali a souhlasili.Já jsem měl na tváři výraz nehorázdného štěstí.Dali mi pokoj a vyšel jsem na balkón.
"Princezno Xamio....hra ještě neskončila".Tak snad se líbí....asi přidám ještě jeden díl :) Komnet a vote potěší :)
ČTEŠ
This Is Dirty Game My Boy...
Hayran KurguXamia je princezna,která pracuje jako služka v Ásgardu.Jenže Ásgard není normální Ásgard.Je to doupě neřestí.A v čele toho všeho?Je samotný král Loki.Když ukáže na jakkoukoliv dívku musí k němu do jeho lože a trpět jako milenka a sexuální hračka na...