С Юра ще излизаме утре до мола, за да си изберем яки дрехи за концерта и фен срещата. Сега е 23:00ч и гледам някаква кей драма. Направих си пуканки, купих си чипс и кола.
~На другия ден~
~Г.Т на Юра~
Сега се облякох и ще излизам да взема Юна от тях си, щото явно пак не е станала на време. Вече е 12:38ч а тя още спи. Прасе. Както се оглеждах в огледалото телефона ми звъна:
- Ало, слънце!
- Кажи мамо! - казах й аз.
- Днес какво ще правиш? Мислим да дойдем да те видим!
- Днес ще ходя до мола с Юна. Супер , че искате да ме видите, ама аз се изнесох от вас преди 2дена. Какво залипсвах ли ви вече?
- Така е. Залипсва ни! Сестра ти иска да ти вземе стаята!
- Да да! Точно! Друг път! Кажи й,че не й давам да припарва до моята стая! - казах аз.
- Ало, мила моя сестричке! Как си?
- Ааа, сега ще ми се подмазваш ли? Стаята няма да е твоя! Ясно?!
- Оф, ама нали не живееш тук! Защо да не е моя?
- Хюна няма да е твоя стаята! Разбра ли?
- Да разбрах. Мама каза, че ще се видите след 4 дена. Става ли?
- Да става. Чао.
- Чао. - каза Хюна.
След като затворих телефона си взех чантата и тръгнах към апартамента й който е на 5 крачки от моя. Проверих дали е заключила и не беше затова знаех какво ще направя. Влезнах в спалнята й и почнах да викам:
- АЙДЕ БЕ, ЛЕНИВЕЦ ТАКЪВ! СТАВАЙ! СТААААВАЙ! 12:40Ч Е МА! АЙДЕЕЕ!
- Добре, добре! Стига си викала! Събуди и съседите!
- Ставай!
Измъкнах одеялото от нея и тя стана. Влезна в банята и след 5 Мин излезна. Избра си дрехи и аз излезнах от стаята. След 10мин излезна и ние тръгнахме.
~В мола~
~Г.Т на неутрал~
След като влезнаха в мола веднага се запътиха към първия магазин. Там мериха блузи, дънки, шапки, суитшъри и други. След 5 часа излезнаха от мола с куп неща и по пътя за вкъщи видяха на улицата Kris от EXO. Започнаха да подскачат като зайци и не можеха да повярват, че го виждат. Той дойде към тях и им се усмихна. Те извадиха някакви празни листчета и химикал и искаха автограф.
- Може ли автограф? - попита Юна.
- Разбира се! С удоволствие! Как се казвате?
- Юна.
- Аз съм Юра.
- Много сте красиви. Както и имената ви. Може ли Инстаграма ви.
- Ние те следваме. Ето виж ни имената. - каза Юра.
- Аха! Благодаря. Е аз трябва да ви оставям. - каза Kris.
- Чао. - казаха момичетата едновременно.
Тръгнаха и още бяха във шок. Не можеха да повярват на случващото се.
~У Юна~
Направиха си пуканки, поръчаха пица и си отвориха пакет чипс както и кола. Седнаха пред лаптопа и започнаха да гледат "funny momets - BTS". След 3 часа гледане на клипчета решиха да си видят покупките. Всяка си изкара дрехите на леглото на Юна. Започнаха да се оглеждат с тях на огледалото и да се чудят дали са хубави с тях.
- Как да отидем облечени на концерта? - попита Юра.
- И аз това се чудя. Не е лесно да избереш при голям избор от дрехи!
- Както и да си Jimin пак ще те хареса! - каза Юра.
- Да бе! Само в мечтите ми! Няма как той да ме хареса! Както и да съм облечена! Дори в най-скъпата рокля няма да стане!
- Ще видиш! Повярвай ми!
- Ще видим. А ти с какво мислиш да ходиш?
- Ами виж ето тази пола с тази къса блуза и едно късо дънково яке.
- Хубаво е! А друг аутфит.
- Тези накъсани дънки с тази риза и едно дънково яке.
- И двете са хубави, но първото повече ме кефи.
- И мен също. Значи е решено! С това ще бъда.
- Аз вече го измислих. Значи с тези къси дънкови панталони, с къса блуза на която пише от пред Jimin и камофлажно яке.
- Това е супер! Ще те забележи!
- Едва ли, но дано!
~Деня на концерта~
Концерта е в 18:00ч в един стадион. Юна и Юра станаха в 7:00ч от нетърпение и почнаха да закусват. Закусиха гофрети със шоколад и портокалов сок. После се изкъпаха (отделно! Да не си помислите нещо!😂). След това си изгладиха дрехите с които ще ходят. Направиха си плитка на косата. Сложиха си грим - гланц, фон дьо тен, спирала и руж. Юна си убу кецове, а Юра маратонки на Puma. Часът беше 17:39 така, че беше добре да тръгват.
~Г.Т на Юна~
Концерта започна. С Юра сме до сцената. Облечени са уникално, особено Jimin. Първо изпълниха "Idol". Докато пееха "Best of me" Jimin клекна пред мен, усмихна ми се и продължи да пее. Не можех да повярвам, че той ме видя. Ще получа сърдечен удар.
~След концерта на фен срещата~
~Г.Т на Юна~
Има доста хора. Чакам реда си, за да отида при тях. След около 30мин дойде и моя ред. Първо минах през RM. Даде ми автограф, пита ме как се казвам, преплете ни пръстите и минах към втория. Втория беше Jin. Jin направи същото като RM, но забеляза тениската ми на Jimin. Усмихна ми се и продължих към третия. Третия беше J-hope. Той направи същото като предишните двама. Обаче ме попита от къде съм. Отговорих, че съм от Сеул и той ми се усмихна. Следващия беше Suga. Той направи същото. Нищо необичайно. Петия се оказа V. Той също забеляза тениската ми и му казах:
- Да знаеш, че и ти си ми биас. Спокойно.
Той само се ухили с правоъгълната си усмивка даде ми автограф и минах към следващия, който беше Jimin. Цялата може би се тресях от нерви. Той ми се усмихна сладко и отвори книгата за автографи. Попита ме как се казвам и аз му отговорих. После ни преплете пръстите, погледна към тениската ми и пак погледна към очите ми.
- Имаш хубави очи и хубава усмивка, както и хубава тениска!
Цялата почервенях. Сърцето ми щеше да се пръсне на милион парченца.
- Може ли след фен срещата да останеш тук. - усмихна ми се.
- Ще остана. - отговорих.
Продължих към последния - Jungkook. Той ми се усмихна със заешката си усмивка и аз също му се ухилих. После подписа на точните места, подаде ми книгата и ни преплете пръстите. Попита ме за името ми и от къде съм. През това време поглеждах Jimin с периферното си зрение и видях, че само ни гледаше. Той чакаше за фен. Беше видимо ядосан. А аз на ум хвърках от щастие.
~Г.Т на Юра~
Когато беше ред да съм пред V просто блокирах. Само се усмихвах глуповато и го зяпах. Той се ухили с неговата усмивка, подписа където трябва и ме попита за името ми. Аз му отговорих и той преплете пръстите ни. Ръцете ми трепереха. Той забеляза това и само ме погледна с онзи негов изпитателен поглед.
- Ще може ли да останеш след фен срещата тук? - попита ме V.
- Добре. Ще съм тук.
Той ми намигна и продължих към следващия.
Следва продължение....
~~~~~~~~~~~~~~~
Хелоу хорица. Тука май стана буза, ама то аз такива ги пиша. Дано ви хареса. И съжалявам за грешките. 💜
BINABASA MO ANG
•Known Life• [ЗАВЪРШЕНА]
RomanceЮна е голям фен на групата BTS! BTS са световно известна група и са харесвани от доста хора. Дали мечтата й ще се сбъдне?! Да бъде приятелка на певеца Park Jimin и да бъде изветна кей поп певица. Четете и ще разберете! 🤗