- К-как е той? - попитах заеквайки от сълзи.
- Той е добре. Сега се събуди. Може да влезнете, но само един, за да него натоварвате! - съобщи доктора.
- Д-добре. - казах отдъхвайки си от чутото. После погледнах другите и те ме побутнаха към вратата. Натиснах дръжката и влезнах. Jimin лежеше на леглото с рани и около него системи. Сълзите отново напираха в мен, но ги здържах.
- Хей, Чим как си?
- Много по-добре щом те виждам. - усмихна ми се колкото можеше той.
Отидох с бавни крачки към него и го прегърнах. Отвърна ми на прегръдката и продължи да говори.
- Другите също са тук нали?
- Да тук са. Спокойно.
- Радвам се. А какво стана с Матю?
- Jungkook и Taehyung го пребиха и сега е в затвора.
- Окей. - отново ме прегърна и аз се усмихнах.
- Юна?
- М?
- Обичам те!
- И аз също Чим!
- Ти си най-скъпото ми! Ти си моят свят! Не искам да те загубя за нищо на света и искам да си най-щастливото момиче!
- Аз съм вече! Щом съм с теб! Ти също си ми най-скъпото Jimin. Не мога да си представя живота си без тебе.
- Аз също! Винаги ще бъда до теб и ще бъдем заедно!
- Знам! Сигурна съм!
Тогава всички влезнаха и Jimin се усмихна развеселено. Щеше да се махне от болницата след 2дена. Той се възтановяваше бързо и всичките му близки се радваха за тях с Юна. Юра и V продължаваха да се обичат както преди. Everglow стана най-харесваната момичешка група по целия свят. Ходеха на турнета и т.п. Мечтата им се сбъдна. Най-вече на Юна. Да бъде гадже на Jimin и известна кей поп певица.
"Вярвай в мечтите си и върви на пред. Всичко ще мине и ще се оправи. Живота не е токова
жесток колкото си мислиш.
Цени и най-малките неща,
най-малките
жестове от хората
около себе си.
Обичай се!"
ESTÁS LEYENDO
•Known Life• [ЗАВЪРШЕНА]
RomanceЮна е голям фен на групата BTS! BTS са световно известна група и са харесвани от доста хора. Дали мечтата й ще се сбъдне?! Да бъде приятелка на певеца Park Jimin и да бъде изветна кей поп певица. Четете и ще разберете! 🤗