- Хей! - каза Jimin.
- Хей! - Юна.
- Значи ти си Юна, а тя е Юра? - попита V.
- Мхм. - отговори Юра.
- Виждам, че ти сладурано си ни фен, а аз съм ти биаса! - съобщи Jimin на Юна.
- Ъм...така е. - отговори притеснено тя.
- Добре. Това е чудесно! - каза Jimin.
- Имате ли Инстаграм? - попита V.
- Имаме. Ъм... Вие нали нямате Инстаграми? Така казва компанията ви. - попита Юра.
- Така казва, за да може поне в едно приложение да не сме притеснявани. Но за вас няма проблем. - отговори им Jimin.
- Ето ви го моя. - показа го Юна.
- Благодаря. - казаха двете момчета.
- Ето и моя. - каза Юра.
- Тенкю.
- Искате ли някой ден да се видим? Например в един много спокоен парк. - каза Jimin.
- С удоволствие. - казаха момичетата.
- Супер. По Инстаграма ще се разберем. - усмихна им се Tae.
- Добре. Ние ще тръгваме. Довиждане. - съобщиха момичетата.
- Довиждане. - усмихнаха им се момчетата.
~Г.Т на Юна~
Мале не мога да повярвам, че самия Park Jimin иска да се види с нас. Това е уникално! И как ме нарече. Сладурано! Ще се побъркам от щастие!
~Г.Т на Юра~
Самия Tae иска да се види с нас и друг път! Това е като сън. Като сбъдната мечта. Толкова съм щастлива! А той. Как беше облечен! С тази риза и тези дънки беше перфектен! Ще литна до небесата още малко!
~Г.Т на Jimin~
Тази Юна е сладка. Да видим колко ще издържи без да изклюкари, че ще се виждаме някой ден в парка на някой друг. Мале, а V направо се влюби в Юра. Как само я гледаше. Ще се пръсна от смях! Но си признавам, че Юна е сладка. Но само това. Не искам да прибързвам като някъв тинейджър на 15години.
~Г.Т на V~
Майко мила! Тази Юра е толкова красива! Как само се изчервяваше като я погледнех. Толкова беше сладка. Но няма да прибързвам като разгонено куче. Ще се държа мило, но няма да бързам. Нека да видим как се държи. Да! После ще реша.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Нова главичка. Знам, че е кратка и скучна. Дано ви хареса. Съжалявам за грешките. 🎀
BẠN ĐANG ĐỌC
•Known Life• [ЗАВЪРШЕНА]
Lãng mạnЮна е голям фен на групата BTS! BTS са световно известна група и са харесвани от доста хора. Дали мечтата й ще се сбъдне?! Да бъде приятелка на певеца Park Jimin и да бъде изветна кей поп певица. Четете и ще разберете! 🤗