8.❦

467 22 1
                                    

~Г.Т на Юна~

Сега отивах към сградата за тренировките ни с момичетата. V щеше да докара Юра до тук, така че не се притеснявах за нея. Преди час свърших работата с новото модно списание. Влезнах в сградата и там ме посрещна Матю. Двамата се прегърнахме и тръгнахме към асансьора.
В асансьора•
- Е, как минаха снимките? - попита Матю любезно.
- Ами както обикновено. Нищо особено. - усмихнах му се аз.
Вратите се отвориха и ние излезнах ме на третия етаж. Запътихме се към залата в пълна тишина.
~ При Юра. Г.Т на Юра ~
- После след тренировките ще те взема! - съобщи Tae на Юра.
- Ще те чакам. Благодаря!
- За кое?
- За днес. Прекарах си страхотно!
- Не ми благодари! Това е най-малкото което бих направил за теб! - усмихна ми се сладко насреща. После тръгна към мен и разстоянието между нас се стесняванеше все повече. Тогава той слепи устните ни в нежна и изпълнена с любов целувка. Отделихме се и аз се качих в асансьора.

Влезнах в залата и видях Юна да говори с две момичета. Матю и другите двама от компанията разглеждаха някакви папки. Аз се запътих с усмивка към трите.
- Хей! Това моята приятелка Юра. - представи ме Юна.
- Здравейте! - поздравих ги.
- Здрасти! Приятно ми е да се запознаем! - каза едното момиче. - Аз съм Йерин. - усмихна ми се тя.
- Здрасти! А аз съм Херин. - представи се и другата. Поклониха й се и я погледнах с усмивка.
- Така, момичета нека започваме. - обади се Чен.
- Добре. - казахме четирите едновременно.
- Как ще се казва групата ви? - попита Бенг.
- Може би името Everglow. - предложи Йерин.
- Харесва ми! - казах аз.
- И на нас! - съобщиха Юна и Херин.
- Добре. Тогава така ще се казвате! - каза Чен.
- Какъв ще ви е цветът? - попита Матю.
- Жълто с розов. - предложи Юна.
- Съгласни! - казахме едновременно и трите.
- Добре. За емблема кой ще е отговорен? - попита Бенг.
- Аз! - изявих желание. Все пак рисувах. Можех да измисля логото ни.
- Съгласна съм с нея! Все пак рисува. - добави Юна.
Другите две се съгласиха и сега следваше часта с песните.
~След 1час~
~Г.Т на Юна~
С Юра тръгнахме към изхода на сградата и там ни чакаха Jimin и V. Двете се усмихнах ме детински и прегърнахме момчетата. Вече знаехме, че Tae и Юра са заедно и им личеше от километри.
- Ще ви закараме. - каза Jimin и посочи кола. - Това е моята кола. - продължи той.
Четиримата се качихме в колата и Jimin потегли. С Юра бяхме седнали на задните седалки.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Нова част! Съжалявам за грешките! Незнам какво друго да ви кажа! Бай.😻

•Known Life• [ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora