4.❦

635 29 1
                                    

- Айде ставай! Стига си спала! BTS са пуснали нова песен! - извика Юра на Юна.
- Моля!? Наистина?! - събуди се Юна.
- Не, но това беше шанса да те събудя! - отговори й Юра.
- Офф! Много си гадна! - измрънка Юна.
- Като теб! На теб съм се метнала!
И двете започнаха да се хилят. Докато не спираха да се смеят, като напушени телефона ги прекъсна. Юна си взе телефона и видя, че някой й е пратил съобщение. Отвори го и беше от Jimin. Тя се разтрепери и започна да се усмихва глуповато. Юра се зачуди защо е така реакцията й и я попита:
- Юна, какво става?
- ...
- Юна! Земята вика Ким Юна!
- Какво? Какво изпуснах?
- Ох, бе! Юна! Какво става?
- Ами...Jimin ми е писал.
- Наистина?! Дай да видя! - след като го каза й грабна телефона от ръцете и започна да чете.
- Юра! Върни ми телефона! Веднага!
- Добре, добре. Ама трябва да се обличаме! Няма да ни стигне времето до срещата ни с тях в парка. - започна да я бута Юра.
- Давай! Какво ще обличаме? - попита я Юна.
- Хъм. Може да облечеш една дънкова пола с късо бюстие и маратонки. - предложи й Юра.
- Добър вариант! Това ще облека!
- А аз?
- Сега ще измисля! Минута!
- Ти докато измислиш ще получа брада!
- Еее, стига си мрънкала! Сетих се! Облечи роклята с цветя! Онази бялата! Лятната! С кецове!
- Супер ще съм! Благодаря ти сис!
И двете се засмяха и започнаха да се оправят. След 2часа бяха готови. Заключиха апартаментите си и тръгнаха. Взеха си едно такси. След 10мин пристигнаха. Платиха на шофьора, излезнаха от колата и се запътиха към спокойния парк.
- Здравейте момичета! - поздравиха ги едновременно V и Jimin.
- Здравейте! - поздравиха ги момичетата.
- Много сте красиви! - направи им комплимент Jimin, докато гледаше Юна в очите.
- Благодаря! - каза Юна.
Юра не спираше да гледа V и когато си засичаха погледите веднага си изместваше очите към земята. V много се радваше да я види.
- Ъм... Юра много си красива! - каза Tae.
- Ъъъъ...А-аз б-благодаря! - заекваше от притеснение Юра и нямаше смелост да погледне V в очите. Tae само се изчервяваше като чуеше гласа й, като видеше усмивката й и всяко едно нейно действие.
- Седнете! - подкани ги Jimin към една пейка.
Всички се настаниха. Юна седеше до Jimin, до него беше Юра, а до нея беше V. За кратко бяха в неловка тишина, докато Юна не развали тишината.
- Чухме ви новата песен! Много е хубава!
- Благодарим! - каза Jimin, без да отделя поглед от нея.
Поговориха си още 30мин за тяхната биография и хобита. Jimin много се зарадва, от факта, че Юна се занимава с пеене и танцуване. Беше пиятно изненадан, че е модел.
- Знам, че ще станеш много успешен модел, както и успешна певица и танцьорка! - направи й комплимент Jimin.
- Не мисля, но благодаря! - каза Юна.
- Хах, много си скромна, за такава красавица като теб! - продължи Чим.
- Не мисля, че съм красива, но благодаря!
- Искате ли да отидем да си вземем сладолед? - попита V.
- Има страхотен сладолед на близо от една сладкарница в парка. - продължи Jimin.
- Тогава хайде! - подкани ги Юра.
След 5мин ходене стигнаха една малка, но сладка сладкарница в парка. Влезнаха в стъкленото помещение с 6 маси и си взеха сладолед в чашки. Седнаха на една маса и продължиха с разговорите.
- Някой път трябва да се запознаете лично и с другите. - каза Jimin.
- Няма нужда да ги притесняваме и тях! - отказа Юна.
- Вие да не си мислите, че ни притеснявате! Не е вярно. Удоволствие ни е да сме с вас. И на другите също ще им е приятно да се запознаете. - увери ги Tae.
- Щом искате. И на нас ще ни е удоволствие!
След 1 час станаха от заведението и тръгнаха да се разхождат.
- Ние ще трябва да тръгваме. - съобщи им Юна.
- Така е. - увери ги Юра.
- Жалко. Но нищо. Ще се видим и друг път нали? - попита Tae.
- Естествено, че ще се видим. - каза Юра.
- Ние ще ви изпратим. - каза Jimin.
- Добре. - зарадва се Юна.
Момчетата изпратиха Юна и Юра до блока прегърнаха се и си каза довиждане.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Съжалявам за грешките!💝 Надявам се да ви е харесало! 😘
Моля напишете мнението си за книгата в коментарите! ♥️

•Known Life• [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now