5.❦

584 25 0
                                    

~Г.Т на Юна~
Беше мило от тяхна страна, че ни изпратиха до вкъщи. А когато ме прегърна, щях да получа пристъп. Какво ми причинява това момче само! Всички разбрахме, че Tae хареса Юра, но само тя не го повярва и разбра. А за мен с Jimin...нищо незнам. И не мога да разбера. Оправих се като си сложих пижамата, измих си зъбите, махнах си грима и си сложих телефона да се зарежда. Завих се с одеялото и до 2часа през ноща не можах да заспя. Гледах към тавана и размишлявах над нещата. И погълната от мисли съм заспала.
~Г.Т на Jimin~
С V се прибрахме в къщата ни с момчетата. Всеки си има по една голяма стая. Вътре в стаите има голяма спалня, с голяма баня и друго помещение до стаята за дрехи. Когато двамата влезнахме всички спяха. Разделихме се по стаите си и аз се излегнах на леглото си. Пуснах плазмата и започнах да си слагам пижамата докато нещо не ми привлече вниманието. Телефона ми извибрира и светна. Погледнах го и видях, че бившата ми ми е писала. Изобщо не исках да се занимавам с нея, затова просто хвърлих телефона на леглото и влезнах в банята, за да си измия зъбите. След като направих и това отново се излегнах. Реших да проверя социалните мрежи, но не и да прочитам тъпото й съобщение. Дори не заслужава вниманието ми.
~Ретроспекция~
- Ти сериозно ли? ТИ СЕРИОЗНО ЛИ? - извика Jimin на гаджето си.
- Виж знам, че беше грешка и няма да се повтори! - каза тя.
- НЕ! ЕДИН ПЪТ МИ ИЗНЕВЕРИ И ТИ ПРОСТИХ, НО ВТОРИ ПЪТ ДА МИ ИЗНЕВЕРИШ...ВЕЧЕ МИ ПИСНА! ТИ ИЗОБЩО ОЦЕНЯВАШ ЛИ МЕ?! НЕ ЧАКАЙ НЕ МИ ОТГОВАРЯЙ! ЗНАМ, ЧЕ НЕ МЕ! ПРАВЯ ВСИЧКО ЗА ТЕБ, ЗА ДА СИ ДОБРЕ, А ТИ С ТОВА ЛИ МИ БЛАГОДАРИШ!? КЪСАМЕ! НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАШ ВЕЧЕ! ПРАВИ КАКВОТО ИСКАШ! ЛЪЖИ НЯКОЙ ДРУГ! НО ПРИ МЕН ВЕЧЕ НЕ МИНАВАТ! НЕ ИСКАМ И ДА ТЕ ПОГЛЕЖДАМ, ЗАТОВА СЕ МАХНИ ОТ ПОГЛЕДА МИ ЗАВИНАГИ! - извика Jimin това на един дъх.
След казаното тя просто си тръгна. Заплака по пътя и се разкаиваше, но на него не му пукаше вече за нея. Беше му безразлично всичко което виждаше цели 2масеца. Беше различен. Говореше малко, умислен постоянно и д-р. 3 години беше с нея.
~Край на ретроспекцията~
Jimin отвори съобщението й и започна да чете.
Sona: Jimin мина доста време от както се разделихме. Цели 6месеца. Знам, че е егоистично да те питам, но може ли да остана при вас в къщата за 3дена, защото утре заминавам за Сеул и няма къде да се настаня?
Чим се изсмя и започна да си мърмори:
Мила Sona. Има хотели за такива като тебе. Толкова да си егоистична. Не си и мисли, че ще приюта такава като теб.
Сложи телефона си да се зарежда и си легна.
~~~~~~~~~~~~~~
Хей, знам, знам много са кратки главите, но така ви държа в повече напрежение! Дано ви хареса! ♥️Обичкам ви! 🤗😘

•Known Life• [ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora