9.❦

415 24 2
                                    

Трябва да кажа на Юна, че я харесвам. Писва ми да я гледам как се усмихва с тоя Матю! Само ще я използва като поредната. Винаги е правил така, но тя не го знае. Днес след тренировки ще отидем в един парк и има един мост който е осветяван нощем от романтични светлини. Там ще й го призная. - помисли си Jimin.

~Г.Т на Юна~

Сега тръгвах към сградата на Big Hit, за тренировките с момичетата. Jimin ми се обади сутринта и ми каза, че искал да говорим вечерта за нещо. Зачудих се за какво е, но скоро щях да разбера.

Влезнах в залата и поздравих момичетата. Чен влезе и ни представи една жена на около 27г на име Мери. Тя ще ни е хореографката. Той ни остави и излезе от стаята.
- Така, както разбрахте аз съм Мери. Родена съм в Китай, но добре владея корейския език. Аз ще съм ви хореографката. Нека започваме.
Преди една седмица измислихме първата си песен. Името й е ,,Bon Bon Chocolat". С общи усилия и идеи я написахме. Разгрявахме се 30мин и започна да ни показва първите движение. Справяхме се доста добре. Научихме стъпките на първия куплет и времето ни свърши. Трябваше да си вървим. Казах "чао"на всички и слезнах. Там видях Jimin.
- Хей! Как мина? - попита ме радостно той.
- Ами добре. При вас?
- Изморително. Хах, хайде да тръгваме.

Разхождаме се в парка в пълна тишина. Виждах пред себе си един мост осветен от лампички. Когато бяхме върху него Jimin се спря и ме погледна. Спрях и аз.
- Исках да дойдем тук, защото имам да ти казвам нещо важно. - говореше спокойно той без да отделя очите си от мойте.
- Мхм. - казах аз.
- Нещо което много ме мъчи...Влюбен съм в теб Юна! Мразя когато те виждам с Матю да се смееш, защото знам, че използва момичетата. Така разбрах, че те харесвам! Незнам дали и ти ме обичаш, но и да не е така аз винаги ще съм ти верен!
- Jimin а-аз също т-те о-обичам! И винаги съм. Не мислех, че ще ме харесаш. Не знаех, че Матю използва момичетата, както и мен! Не мислех, че е такъв.
- Казвам го за твое добро. Е, щом ме обичаш и аз те обичам ще бъдеш ли моето момиче? Само аз да те прегръщам, само аз да те целувам, само аз да те пазя?
- Д-да! Ще бъда! - каза едва тя. После двамата се прегърнаха и след две минути се отделиха. Той се приближи бавно към устните й и ги слепи с неговите. 😻

•Known Life• [ЗАВЪРШЕНА]Onde histórias criam vida. Descubra agora