5 Seconds Of Summer - Good Girls ile okuyun..
Twitter hesapları tekrar kullanıma başlandı.
Irem
@aprtmİremKayaLuke
@aprtmLukeStrelliBora
@aprtmBoraEmily
@AprtmEmilyTate
@aprtmTateSelin
@aprtmSelinKayaBerk
@aprtmBerkTanÇağın
@aprtmCagSevgi
@aprtmSevgArslanBegüm
@aprtmBegumDurmaBenim hesabım
@DelisiSenBirkaç kişi Boşta isteyenler benle iletişime geçebilir.
Iyi okumlar."Seni Arkadaşlarımla tanıştırmak istiyorum."
Gözümün içine baktıktan sonra sadece tamam dedi.
Hızla onu çekeleyip bizim grubun yanına götürdüm.
Hepsiyle tek tek tanıştırdaktan sonra Emily kalüriferin üstüne oturup hepimize bağırdı.
"Evet herkes hazırlanıyor ve kampa gidiyoruz gençler itiraz yok."
Bora'ya baktım.Lütfen lütfen bakışlarımı atmama karşı tamam anlamında başını salladı.
Hızla hala tuttuğum elimi fark edip kıpkırmızı oldum ve elimi çektim.
Çok güzel yeşillik bir alana geldiğimizde buraya şimdiden bayılmıştım.Güzel bir göl ortada birkaç odun ve Çadır mazemelerinin bulunduğu küçük bir kulübe.
"Tamam şimdi kim kiminle kalıyor karar veriyoruz."
Berk hızla göz attı.
"Ben ve Selin beraber kalıyoruz."
Sonra Emily ve Tate de karar kıldı.
Sevgilililer için sorun olmazdı zaten.
Geriye sadece ben Luke Bora Aidan ve Christina kalmıştık. Christina evet evet o bölümleri geçmiş olabilirim.Luke'un Saygıdeğer plotoniği.
"Biz Luke ile kalırız."
Christina Luke'un koluna sümük gibi yapıştı biliyorum normalde sülük denir ama bu kızın saçları sümük gibiydi ve daha uygundu.
"Yok canım sen Bora ile kal." Berk'in dediğine karşı Boraya baktım.Yüzünü buruşturmuştu.
"Aslında bakarsanız benim birkaç günlüğüne işim çıktı gitmem gerek."dedi.
Tamam anlamında başımı salladığımda arabasına atlayıp hızla uzaklaştı.
"Christina ve Aidan beraber kalır o zaman."
Sonra benle Luke'a baktı.
"Asla ben onunla kalmam."
"Kusura bakma hadi ben kaçar." dedi ve Selin'in yanına Çadır kurmaya gitti.
Aidan da oflayarak Christina ile yanımızdan ayrıldığında bende arabadan çadırı almaya giden Luke'un Peşine takıldım.
Nedense bugün asabi ve sinirliydi. Bir şey olmuştu ve ben bunu öğrenicektim.
"Bora.."
"Efendim?"
"Ne zaman tanıştınız?"
"Neden seni ilgilendiriyor?"Bagajdan gözlerini ayırıp bana dikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APARTMAN
Humor#Tüm Telif Hakları Saklıdır "Seni biriyle tanıştırıcam İrem bu kuzenim Luke Ingiltereden daha yeni döndüler sizin ortaklarınızdan ve sizin apartmana taşındılar." Cidden olamazdı yani imkansızdı nasıl olabilirdi ki bu.Bizim öküz Luke en yakın arkadaş...