Peter Attorney. Vysoký, chudý muž so zažltnutou kožou, mastnými šedivými vlasmi a nepríjemným pohľadom. Notorik a tuhý fajčiar. Podvodník a hazardér.
A predsa ten najlepší právnik, notár a zástupca akého si môže kriminálny živel priať. Vyhral súdne procesi týkajúce sa obchodu s bielym mäsom, pedofíliou, plánovanými vraždami. Ututlal nálezisko masového hrobu. Prevádza nakradnuté peniaze štátnych zástupcov na zahraničné účty. Nepolapiteľne, samozrejme.
Práve tento muž dnes sedí predomnou a číta všetky dostupné zložky s informáciami o Abernathovcoch. Jemu som zveril rozhodnutie medzi svadbou a vojnou. Už tri hodiny tu sedí a snaží sa prísť na najlepšie riešenie. Liam ho doviezol pol hodiny po mojom rozhovore so Zaynom. Ten spolu s Niallom vypadol do južného Hijacku. Chlapi, ktorý sú vďačný mojej rodine za životy ich detí a strechu nad hlavou sľúbili, že budú vojakmi neh vojna medzi klanmi vypukne kedykoľvek. Poslal som ich presvedčiť sa o loajalite našich ľudí.
,,Stále nič?" Spýtam sa netrpezlivo.
Attorney ani len nezdvihne zrak od papierov, keď sa uchechtne. ,,Nevieš sa dočkať svadby?"
Ten bastard si zo mňa uťahuje! Väčšina ľudí vie, že by ich to stálo život. On je však úplne iná kapitola. On a môj otec, to oni dvaja vytvorili druhé najväčšie mafiánske impérium. Po celých spojených štátoch máme ľudí. Na severe dealerov, na juhu obchodníkov s bielym mäsom, štetky, bordeli. Východ nás zásobuje zbraňami a na západe je objednávka vraždy medzi hamburgerom a milkshakom.
Takže Attorney založil impérium a potom sa ho bez okolkov vzdal výmenou za dostatok všetkého tovaru, ktorý ponúka.
Je to jeden z dôvodov prečo zostanem mlčať. Inokedy by som mu to vrátil ale dnes nie. Ešte stále musím myslieť na malú, smrteľnú, bezbrannú Raynu. Hneď ako všetci zmizli a ja som zastrelil nejakú slúžku som bol za ňou.
Mám zvláštny pocit keď si spomeniem ako som ju tam nechal ležať na zemi v kaluži krvi. Aj keď som si istý, že to prežila. Nie, nebojím sa o jej život. Ale cítim ako môj hnev opäť stúpa. A moje boxovacie vrece nesmie mať diery.
,,Dokonči to rýchlo, buď budeš mojím hosťom alebo živým štítom," hovorím zatiaľ čo vstávam a vychádzam z pracovne. Nohy ma do Zaynovej izby zavedú samé.
Hlavu mám prázdnu a plnú zároveň. Som frustrovaný a ľahostajný. Cítim sa ako blázon. Aj keď si nie som istý ako sa cítia blázni. Možno by som sa mal spýtať Rayny ako jej je.
Keď vojdem do izby prvé čo si všimnem je, že krvavá kaluž už na zemi nie je. Posteľ je ustlaná a okná otvorené bez krvavých odtlačkov jej malých rúk. Raynu však nikde nevidím.
Nenechám sa odradiť a otvorím dvere od kúpeľne. Pozriem sa na sprchový kút a znova vidím jej nahý chrbát, na ktorý dopadá ľadová voda. Kúpeľňa je však rovnako prázdna. Odídem zo Zaynovej izby a mierim k tej jej. Ale ani tam nie je. Premohne ma zvláštny pocit znepokojenia.
Prechádzam domom okolo vlastnej izby keď z nej začujem neskutočný spev. Naozaj neskutočný. Neverím, že niekto môže byť tak hudobne hluchý sakra. Drása to uši a mám chuť prepichnúť si ušné bubienky. Otvorím dvere a vidím Raynu pred telkou s hudobným programom. Nemá na sebe absolútne nič.
Keď ma zaregistruje a pozrie na mňa, usmeje sa. Peru ma stále rozbitú a hlavne napuchnutú. Hrču na čele má výraznú a modré odtlačky dlaní a zubov jej zdobia plné stehná. Vidím miesta na jej rozkroku bez chlpov, ktoré som vytrhol. Nechty ma polámané a mňa znova zabolia škrabance na chrbte.
,,Čo tu robíš?" Spýtam sa. Jej nahota ma z miery nevyvádza.
Keď prehovorím striasie sa. Môžem sledovať ako jej tvrdnú bradavky. Stehná tisne k sebe kvôli vzrušeniu. Zreničky sa jej rozšíria tesne predtým ako počujem chraplavosť jej hlasu kvôli kriku, ku ktorému som ju nútil.
,,Čakám," povie jednoducho a bez emócií.
Ak som tvrdil, že jej nahota ma nezaujíma nepočítal som s reakciou jej tela na mňa. Sakramentsky sa mi to páči. Je to akoby mi patrila. Ďalšia vec,ktorá mi patrí. Zaujímalo by ma či si to uvedomuje.
,,Na čo čakáš?" Spýtam sa a cítim ako sa mi pravý kútik zdvíha.
Hrudník sa jej pravidelne zdvíha a ona neodpovedá.
,,Pýtam sa," začnem a chcem svoju otázku zopakovať.
,,Čakám kým ťa vytočím," odpovie.
,,Misia splnená," poviem chvíľu predtým ako k nej prídem a jej telo pritisnem k tomu svojmu. Ruky jej ponorím do vlasov a nahmatám rany, ktoré už prestali krvácať.
Znova jej ubližujem a ona sa mi znova oddáva. Keď potom zaspí na zvlhnutých perinách a ja sledujem jej pravidelný dych do hlavy sa mi dostane chrobák.
Čo to s ňou je?
Naozaj sa to úbohé dievča zbláznilo po pár týždňoch v tomto dome? Je možné, že sa z nej stala sadistka lebo som ju pripravil o nevinnosť tak špinavo? Skrýva za striebrom v očiach naozaj šialenstvo? Tieto a mnoho iných otázok mi vŕta hlavou. To čo ma však znepokojuje najväčšmi je fakt, že ma to zaujíma.
Musím predsa riešiť klan. Pripraviť vojnu alebo svadbu. Bohatnúť a získavať moc. Čakať na smrť môjho otca. To sú veci, ktoré majú význam.
Ona ho nemá. Neh zachránila Gem, ak je skutočne tak šialená ako si myslím, vždy bude len úbohou náhradou človeka. Vecou. A je to moja vina.
Jej telo sa privinie k tomu môjmu a ja tak cítim teplo. Pohodlie pramieniace z toho dotyku opäť odvádza moje myšlienky iným smerom.
Ukazuje sa, že Ray je skvelé rozptýlenie. Preruším to skôr ako by som to považoval za príjemné a odídem späť do pracovne.
Attorney sedí na mojej strane stola, pije moju whisky a fajčí moje cigarety. Mám chuť zabiť ho.
A ešte viac keď ma nazve ženíchom. Niečo v jeho pohľade mi však prezradí, že nežartuje. Zdeľuje mi verdikt. Ak chcem udržať klan musím si vziať malú Abernathovú. A aj keď mnou kvôli tomu prechádza hnev nepoviem ani slovo. Čakám kým Peter opustí pracovňu a zveziem sa na gauč.
V mojom živote toho Honey veľa nezmení. Je hlúpa a naivná. No zato naozaj krutá. Väčšinou mi liezla na nervy alebo na vtáka. Zvyčajne oboje.
Keď sa zamýšľam nad tým ako bude vyzerať môj život napadne ma všeličo. Prekvapí ma však jediná z tých predstáv. Utkvie mi v mysli a nemôžem ju odtiaľ vyhnať.
Čo bude s ňou?
.....
Ďakujem krásne za toľko prečítaní a votes a tiež krásnych komentárov. ❤POV Harry/Rayna?🤣🤣🤣🤣
ESTÁS LEYENDO
Little Bit Mad
AcciónSedím na posteli a cez záves počúvam hlúpy rozhovor lekára s mojou matkou a policajtom. Vo vzduchu páchne dezinfekcia. A chladný vzduch prúdiaci cez otvorené okno zaostruje moje zmysly. ,,Nepovedala nič," začne hovoriť lekár. ,,Jediné čo máme sú výs...