Schhh

30 1 0
                                    

-Jag, Jag... Började Ella, men började snabbt att hulka.

-Schhh, Schhhh andas, säger jag och lägger en han på hennes rygg.
När Ella började andas normalt så frågade jag igen.

-Vad har hänt?

-Jag blev våldtagen, viskar hon, hon sa det väldigt tyst, men ordet "Våldtagen" Hörde jag tydligt. Jag kommer på mig själv att sluta andas.

-Hur? Var? Vem!? Alla frågor sprutar ur mig, jag är arg, ledsen, Vem har rört henne, han ska fan dö, jag ska döda honom.

-Det var i skogen, jag var ute och gick med Pomm. Berättar hon.
 Pomm är Ellas och Williams hund som dem köpt för någon månad sedan, han är verkligen världens sötaste hund.

-Vem? Frågar jag.
Ella rycker på axlarna.

-Varför berättar du inte för William? Frågar jag.

-Tänk om... Tänk om jag berättar *snyft* så kommer han inte se mig på samma sätt, han, han kommer bara se killens händer...*Snyft*

-Han borde få veta, Ella, Han ser helt förstörd ut. Han ringde mig och jag förstod det som att du psykiskt puttade bort honom.

-Jag är så ledsen för det, jag ville inte såra honom, det är bara det... jag klarar inte av att han ska ligga och hålla om mig när jag är.. smutsig..

-Han är kär i dig Ella, han älskar dig, det vet du ju. Säger jag, hon nickar.

-Ska jag kalla in honom? Frågar jag, Ella nickar igen. Jag ger Ella en kram innan jag lämnar rummet.

När jag kommer ut ligger både Noahs och Williams blickar på mig.

-Du ska in, säger jag och kollar på Williams nervösa ögon, han knäcker sina händer, något som jag märkt att han gör när han är nervös.

-Vet du.. vad som hänt? Frågar han innan han öppnar dörren Jag nickar. William tar ett djupt andetag innan han öppnar dörren

Du är min eldWhere stories live. Discover now