Hej hej! Ville bara säga att jag skulle bli jätte glad ifall ni tryckte på stjärnan ifall ni gillar boken, det får mig att vilja lägga ner mer tid på boken, eftersom den är jätte kul att skriva på, ha det jätte bra♡
____________________________________________
Kvällen slog till, mörkret la sig över stan.
Jag kunde inte sova så jag satte mig i soffan med min mobil.
Jag kollar utråkat på min mobil, inget att göra på den heller..
Jag på den frustrerat bredvid mig i soffan.Min mobil plingade till, jag tog snabbt upp den igen.
En snap från "KILLEN" Vem i helvete är "KILLEN" ? Jag tryckte förvirrat på snapen.
Det visades en bild på Noah.Jag tog en slarvig bild på mig själv och skrev.
"Hur fick du min snap?"
Jag fick snabbt ett svar tillbaka.
"Kanske.. bara kanske när du sov"
"Det förklarar saken" skrev jag tillbaks.
Vi gick in till chatten och började skriva tillvarandra istället för att skicka bilder.
Noah Madie
"Vgd då?"
"Chattar med dig knäppis, nä..kan it sova"
"Mycket i skallen?"
"Väldigt mycket"
"Vgd själv?"
"Chattar med En tjej"
"Chattar du med en annan tjej samtidigt som du chattar med mig? The boy said what?"
"Vem chattar du med?"
"Dig Dumbom"
" *Awkward silence "
"Haha, due kul"
"Tack, du med"
":)"
"Jag vill bara tacka en gång till, tack för att du hjälpte mig hemåt från festen, tack för att du följde med upp till lägenheten och tog emot slag från killen. Tack för att du körde mig hem till Ella och stannade kvar bör jag somnade, tack för att du körde mig hem sen igen. Vi har kännt varandra i en kväll och jag har redan såhär mycket att tacka för"
"Tycker om att hjälpa till, speciellt dig"
"Awww, Ses någon dag?"
"Absolut :)"
":)"
YOU ARE READING
Du är min eld
General Fiction-MADIE!! SKYNDA!! RÖKEN SPRIDER SIG!!! SPRING!!! Skriker mamma som står i hallen och håller Bella i sin famn, hon gungar stressat Bella fram och tillbaka, Bella skriker som fan, likaså mamma.