Okula erkenden gelip Seokjin'in masasının altına günler öncesinden aldığım Stray Kids vip konser biletlerini koyup sınıftan tekrar çıktım. Konser bu akşamdı ve Seokjin'le o konsere gitmeyi çok isterdim.
Tuvalette biraz oyalanıp tekrar sınıfa girdiğimde yavaş yavaş herkes gelmeye başlıyordu. Bilerek sınıfa ilk giren olmamıştım çünkü kimsenin ben biletleri oraya koyarken beni görmesini istememiştim.
Yerime otururken Seokjin'in sınıfa girdiğini görünce başımı hemen önüme çevirdim. Çantamla oyalanıyormuş gibi yaparken onun elini masanın altına attığını bakmasam da görebiliyordum.
Seokjin'in yüz ifadesine bakmak için başımı kaldırdığımda dudaklarında belli belirsiz bir gülümseme yakaladım. Bileti çantasına koyarken arkasına yaslandı ve kollarını göğsünde birleştirip gözlerini kapattı.
Can alıcı yan profilinde dolanan bakışlarımı Jisoo'nun sınıfa girmesiyle ona çevirdim. Çantasını masaya gelişigüzel fırlatıp yanıma gelirken "Naptın, konsere gitmeyi teklif ettin mi?" diye sordu.
Hüzünlü bir şekilde gülümsedim. "Ettim ama kız arkadaşıyla gidecek."
Kaşları çatıldı. "Ne?"
Ona konuşmalarımızı anlattığımda "Acaba sen salak falan mısın?" diye sordu. "Hem o kızla yan yana gelsinler istemiyorsun. Hem de onları bir araya getiriyorsun!"
Gözlerim dolarken "Onunla mutlu ben ne yapayım?" dedim. "Böyle platonik takılmaya alışıyor gibiyim zaten."
Kafama geçirdi bir tane. "Hiç de bile. Kim hakediyor onu unuttun mu? Sen!"
"Ya bende haketmiyorsam?"
"Neden öyle söyledin?"
"Sence onu Minseo kadar mutlu edebilir miyim? Bana hiçbir zaman Minseo'ya baktığı gibi bakmayacak. Minseo onu haketmese de ondan başka kimse Seokjin'i mutlu edemez."
"Sen bir salaksın ve ben bir salakla konuşmak istemiyorum."
O yerine geçerken "Ya niye ya...-" dedim mızmızlanarak.
Oflayarak başımı sıraya yaslarken günün bir an önce bitmesini diledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
finally found you :: kim seokjin
Fanfic❝gözümün önündeydin ama seni bulmam uzun sürdü.❞ [kısa hikaye]