Hala çok üşeniyorum ama yazcam kfpfldğflf
Sonunda Loki ile yazıyorum hadi bakalım kfpdldüdldğş
Not:Asgardlısın ama baban yüzünden dünyaya sürgün edildin ve dünyada büyüdün
*****************************
Seni tutan Asgard görevlilerine direnemiyordun bile çünkü ellerinde kelepçe vardı.
'Lanet adamlar' diye söylendin sinirle.
Burdan kaçabilirdin belki ama ondan önce Odin seni asmazsa!Asgarda bir kaç kez gelmiştin ve her gelişinde bir sorun çıkarmıştın ve en son Asgarda gelmen yasaklanmıştı. Şimdi ise dünyayı büyük bir tehlikeyi atmıştın ve burdayın 2 Asgard görevlisi seni hücreye tıkıyordu!
Seni camdan yapılma bir yatak olan bir hücreye ittirerek girmeni sağladılar ve hiç bir şey demeden hızla uzaklaştılar . Arkalarından sinirle bağırdın.
"Şerefsizler!" cama vurdun en son sinirle. İlk sakin olsa da öfke sorunların vardı bu yüzden aniden patlayabiliyordun
Hemen karşı hücreden biri seslendi.
"Ah sana hiç yakışmadı küçük kız!" dedi aşağılayıcı bir şekildeGözlerini devirdin ve adamı inceledin. Saçları gece gibi siyahtı ama teni sanki ona inat derecede beyaz,gözleri ise o kadar güzeldi ki nefesin kesildi. Adam aniden sırıtarak geri geri yürüdü "Hoşuna gitti galiba küçük?"
'küçük mü?' dedin içinden ne sanıyordu seni!
Bu sefer sen sırıttın "Bu küçüğün neler yaptığını bilmiyorsun" dedin kendinden emin bir şekilde. Adam kaşlarını kaldırdı ve güldü."Kimsin sen küçük?"
"Ah! Beni tanımaman beni üzdü çakma tanrı!" dediğinin son anda fark etmiştin ama çok geçti
Ama o sadece güldü. Seni getiren iki görevliden biri geldi ve Lokiyi hücreden çıkardı."Görüşmek üzere küçük" dedi gülümseyerek.
Sende gülümsedin ve orta parmağını kaldırdın, bu hareketinle kahkaha attı ve görevliye gittiler.Yüzünde aptal bir gülümseme vardı.
'sanırım daha çok görüşeceğiz çakma tanrı' diye mırıldanandın================================
Bir kaç gündür hücredeydin ve Lokiyi hiç görmemiştin. Ondan hoşlanmıştın nedense sana çok fazla çekici ve tatlı gelmişti.
Görevliler yemek saatinden erken gelmeleriyle kaşlarını çattın.
"Bu gün erkencisiniz galiba?" dedin sesinde hem soru hemde alay vardı"Ah! Kapa çeneni" demesiyle sustun.
'Demek o gün geldi ha?' diye düşündün. Belki bu gün idam edilecektin ya da hayatını hücrede geçirecektin.Görevliler ellerine kelepçe bağladı ve kollarına girip seni Odinin tahtının olduğu yere kadar götürdüler.
Odin ve Loki vardı. Odinin aksına loki daha az gösterişli olan bir tahta oturuyordu. Onu görünce gülümsedin oda sana gizlice göz kırptı. Loki ne kadar kendine itiraf edemesede senden gerçekten hoşlanmıştı.
Kapının açılma sesiyle kapıya döndünve gelenin Thor olduğunu gördün. Seni görünce kaşlarını çattı
"Naber çekiçli?" dedin. Evet onla ve tüm Avengersla tanışıyordun. Bir kaç gün seni bir hücrede misafir(!) etmişlerdi.
Thor isyanla sana baktı.
"Gerçekten mi leydi Y/N" dedi bıkkınlıkla
Kıkırdadın ve Odin sinirle bağırdı
"kendinize gelin! Thor gel buraya ve tahtına otur oğlum. Bu yarı Asgardlıya ne yapacağımıza karar vermeliyiz. " dedi buna karşılık Loki gözlerini devirdi.Thor babasının dediğini yapıp oturdu ve sana bakarak konuşmaya başladı.
"Hayatın bir sana bir Lokiye bakıcılık yapmakla geçti! Biraz uslu duramazmısınız?!" dedi yine bıkkınlıkla. Bu sefer Loki ile aynı anda göz devirdiniz."Sadece eğleniyordum!" dedin isyanla
"Bu eğlence anlayışın hoşuma gitti küçük kız!" dedi Loki flört edermişçesine. Thor ve Odin şokla baktı Lokiye
"Ah sizinle beraber dahada eğlenebilirz çakma tanrı" dedin flört ederek. Hoşuna gitmişti açıkçasıOdin bağırdı "Bu ne saygısızlık!"
Thor babasına baktı ve kulağına "Bence birbirleri için yaratılmışlar" diye fısıldadı
Odin bir an sinirlendi ama sonra düşündü. Belki oğlunun kurtuluşu sen olabilirdin çünkü Loki ilk defa bu kadar çok gülümserken görmüştü üstelik sen ona 'çakma tanır' demiştin ve bu ona rağmen seni öldürmemişti aksine gülmüştü! Ve Odinin aklına gelenle gülümsedi"Kararımı verdim!" dedi gür bir sesle
'Sanırm şimdi öleceğim' ye düşündün ama Odin senin ve oradaki herkesin şoka uğramasını sağlayacak cümleyi kurdu"Y/N ve Lokiyi dünyaya 1 yıllığına sürgün ediyorum asla birbirlerinden ayrılmayacaklar"
™™™™™™™™™™™™™™™™™
Bittiğğğğ yoruldum beĞ mfpflfğfl
Nys belki 2.part yaparım(üşenmesem)
Kırpmaya üşendim sorry not sorry
ÇOK hoş gülüyo fğdkdğlfğdByüğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et! [Ara Verildi]
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal etmeye ne dersin?