Hellooğ biçız
Ben geldimmm* ****
*TONY STARK,*
Tony sıkıntı ile ofladı. Neredeyse 1 saattir Nick Fury'nin sıkıcı toplantısında sıkışıp kalmıştı.
Etrafındaki Avengers ekibine baktı: Steve sanki toplantıya yeni başlamışcasına dikkatle dinliyordu, Clint neredeyse uyuya kalmıştı ve Nathsha da onun eline bir şeyler karalıyordu. Sam önünde duran kağıtlardan küçük parçalar kopartıp Bucky'e atıyordu, Bucky ise sabrının demlerini yaşıyor gibiydi
Tony yine ofldı cidden katlanamıyordu. Tam Nick ' e toplantının bitmesi gerektiğini söyleyeckken kapdan gürültülü bir şekilde biri girdi. İçeri giren kadınla herkesin bakışları onun üzerine çekilmişti Tony karşısındaki güzel kadını baştan aşağıya süzdü ve beğendiğini belli eder şekilde sırıttı.
Sense o sırada tüm Avengers ekibine göz gezdirdin Tony'nin sırıtışını görünce göz devirmemek için kendini zorladın.
"Burda ne işin var tatlım?" diye konuşan tek gözlü adama bakıp gülümsedin. Nick'nin bu sözüyle
Tony iğrenircesine yüzünü buruşturmuş, Sam içtiği suyu Bucky 'nin suratına püskürtmüş, Clint ve Nathsha 'Ne' diye seslerini yükseltmişlerdi. Sen tepkilerine kaşlarını çatarak bakarken, Nick sabır dilercesine gözlerini devirmişti.Nick " Kızım Y/N" demesiyle Avengers ekibi daha da şaşırmıştı çünkü ona hiç benzemiyordun.
"Tanıştığımıza çok sevindim" dedin gülümseyerek.
Tony 'inan bana ben daha çok sevindim' diye geçirdi içinden"Tatlım, toplantının ortasındayız bu yüzden sonra konuşsak olur mu?" Nick herkese aslanken sana gelince bir kediden farksızdı.
"O zaman görüşürüz." dedikten sonra son kez Avengersa baktın ve geldiğin kapıdan çıktın.
Senin çıktığın kapıdan yüzünde bir sırıtışla bakmaya devam eden Tony'nin dikkatini
"Aklından bile geçirme Tony" diyen Fury'nin sesi dağıtmıştı.
Ve Nick o sıkıcı toplantısına devam ederken Tony sadece seni düşünüyordu.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Beğenilirse bunun devamını yazabilirim.
İyi günler 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et! [Ara Verildi]
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal etmeye ne dersin?