10

2.6K 112 121
                                    

Hey! Ben geldim

Aslında bugün Peter ile yazacaktım ama onunla ile ilgili hiç bir şey aklıma gelmedi :(

Bu yüzden Bucky yazayım dedim.

İyi eğlenceler 🌈

~~~~~~~~~~

Yattığın yerde kendini kitabına kaptırmıştın. Mutluydun çünkü ilk defa Avengers kulesi bu kadar sesiz ve sakindi.

'Rahatımı kimse bozamaz' diye düşündün ve gülümsedin.  Telefonun çalmaya başlamasıyla beraber ofladın ve telefonu açtın

"Açığğmm!" Diye telefona doğru bağıran Tony yüzünden telefonu kendinden uzaklaştırdın.

" Ne yapayım Tony. " Şuan tek yapmak istediğin şey kitabını okumaktı.

" Hatırlatırım Y/n bugün yemek yapma sırası sende" Haklıydı sıra sendeydi ve sen bunu untmuştun

"Tony dışarıdan sipariş edemezmiyiz!" diye sızlandın

"Hayır! Ev yemeği yiyeceğimiz konusunda anlaştık. Bu daha sağlıklı ve Thor'un kilo vermesi gerek. Bunu da dışardan yiyerek yapamaz." Haklıydı ve bundan nefret ediyordun.

"Tamam Stark!"  dedin ve yüzüne kapattın. Güzeller güzeli kitabını dikkatle masana koydun. Odadan çıkarken hala söylenmeye devam ediyordun

~~~~~~~~~~~

Mutfağa geldiğinde ne yemek yapcağından emin değildin bu yüzden dolabı açtın, içindekilere baktın. Dolaptaki yeşillikleri görünce aklına salata yapmak geldi ve salata malzemelerini tezgaha yerleştirdin. Ana yemek olarak tavuk ile bir şey yapmaya karar verdin.

Yeşillikleri yıkarken kendi kendine şarkı mırıldanıyordun. Daha sonra tavuk için hazırladığun sosu ocağa koydun.  (yazardan yemek tarifleri fpfmfpd)

Bu sırada seni kapıya yaslanmış, yüzünde tatlı bir tebessüm olan kış askerinden habersizdin. Senden fazlasıyla hoşlanıyordu Bucky. Kabus gördüğü zaman onu sakinleştirmenden beri senden hoşlanıyordu.

Ne kadar Sam seni asla tavlayamayacağını söylesede Bucky bunu kabul etmiyordu.

Sen mutfakta koşuştururken Bucky bu haline kıkırdadı. Sense kapıdan ses gelmesiyle korkuyla kapıya döndün.

Karşındaki saçını topuz yapmış  büyük ihtimalle uykudan yeni uyandığı için dudakları hafifçe pembeleşmiş Kış askerine baktın

Bu görüntü nefesini kesti ve yüzüne bakakaldın. Bir süre sonra kendine geldin ve          "Ah.. Burda ne işin var?" Diye sordun

Bucky omuz silkti "Mutfaktan yanık kokusu gelince merak ettim" Senin gözlerin kocaman açıldı ve Panikle ocağa koştun.
Bucky bu karşın kusursuz diyebileceğin bir şekilde kahkaha attı.

Sense ilk başta anlamaz bir şekilde 'Bu adam niye gülüyor şimdi' diye geçirdin içinden.

Bucky " Tanrım! Y/n şaka yapıyorum!". Gözlerini devirdin.

"Aklım çıktı! Bu seferde mutfağı yakarsam Tony bütün masrafları bana ödetir!" çocuk gibi dudaklarını büzdün. Bucky'nin gözleri dudaklarına kaydı ama hemen kendini toparladı.

Ellerini 'Ben suçsuzum' dermişçesine kaldırdı "Üzgünüm!" ona gülümsedin. "Her neyse." diye mırıldandın

"Sana yardım etmemi ister misin? Çünkü sana yardım etmesem gerçekten yemekler yanacak." dedi alayla. Ağızından bir 'Hah!' çıktı ama Bucky'nin haklı olduğunu biliyordun.

"Tamam... Gel ve şu salata malzemelerini doğra. " gülümseyerek geldi. Ellerini yıkarken sende tavuk sosunu karıştırıyordun.

Bucky marulları doğrarken sos için birkaç sebzeyi doğrayan ve aynı anda sürekli önüne gelen saçlarını arkaya iten sana baktı.

Elindeki bıçağı bıraktı ve kendi saçındaki tokayı çıkardı. Senin arkana geçti ve saçını toplamaya başladı. Sen ilk başta naptığını anlayamasanda sonradan kalbin deli gibi atmaya başlamıştı.

Bucky Bir süre senin saçınla oynayarak bağlamayı başardı. Sen 'sonunda bitti! Böyle ani şeyler yaparsa kalbim durabilir!' diye düşünmene kalmadan Bucky'nin nefesini boynunda hissetin. "İşte oldu." diye fısıldadı. Nefesini tuttun ve yavaşça arkana döndün

Bunu üzerine ellerini tezgaha dayayarak sana biraz daha yaklaştı Bucky . Bacaklarını hisesedemiyordun. Kalbinin sesini duyacak diye korktun.

Bucky yavaşça sana doğru yaklaşırken bu mükemmel anınızı bozan bir ses geldi kapıdan.

"Hey! Cidden yemek çok güzel kokuyor!" Bucky sesi duymasıyla sinirle gözlerini kapadı ve senden uzaklaştı. Sana ilk defa bu kadar yakınken gelen kişi her şeyi mahvetmişti.

Elini kalbine koydun ve gelen kişiye baktın. Sırıtarak size bakan Sam "Yardıma ihtiyacınız var mı?" dedi. Bucky sert bir tonda "Gerek yok! Biz hallederiz." dedi

Sam bunu üzerine daha da keyifli bir şekilde sırıttı.
"Ah hiç gerek yok Sam. Teşekkür edriz." Dedin biraz sakinleşince.

Sam daha da sırıtarak Bucky'e baktı "Hadi ama Y/n! Sen bu gün çok yoruldum diye şikayet etmiyor muydun!? Al sana dinlenme fırsatı!" Aslında iyi bir fikir diye düşündün.

Bucky'e baktın "Şey... Senin için sorun olur mu? Biraz dinlensem iyi olacak." Bucky gülümsedi

"Hiç sıkıntı yok. Git ve dinlen." dedi. Sende gülümsedin.

Tam mutfaktan çıkarken saç tokası aklına geldi. Saçından çıkardın ve Bucky'e uzattın "Teşekkür ederim" dedin utanarak. Daha sonra parmak uçlarında yükselerek yanagına küçük bir öpücük bıraktın.

Bucky şok ile kalırken sen hızla mutfaktan çıktın.
Sam kahkaha atarken "Dostum! İşini biliyorsun!" dedi

Bucky'nin yüzünde bir gülümseme oluşurken elindeki tokayı bilegine taktı ve keyifle
"Kapa çeneni." dedi

Sen odana çıkarken gülümsemene engel olamzken ondan gerçekten hoşlandığını fark ettin.

~~~~~~~~~~~~~~

Tabi ki de bunun bir devamı olacak.

Ama şimdilik parmaklarım öldü kfpfödğdlf

Yanlışlar varsa üzgünüm.

Bir daha ki karakterler
Peter
Steve
Loki
Hulk

En azından planım bu yönde

Bölüm ile ilgi düşüncelerinizi paylaşın kuşlar!

Ve yıldızı parlatmayı unutmayın🌟

İyi geceler 🌙💞

Marvel ile hayal et! [Ara Verildi] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin