İyi okumalar 💞
Bölüm Zylnbr e hediye ❤️🥺
~~~~~~~~~Doktor elindeki test sonuçlarına bakarken stresten ellerin titriyordu.
Doktorun yüz ifadesi hoşuna gitmemişti. Ama sen biliyordun bir şeyler terst gidiyordu. Nefesini tuttun.
"Y/n seninle açık konuşacağım." dedi. Sesi 'kötü bir şey açıklayacağım' diyordu sanki
"Evet doktor, dinliyorum" sesin titremişti.
"Hastalığın.... Kanser..." Doktorun ağızından çıkan kelimeyle başından aşağı kaynar sular döküldü sanki. Doktor bir şeyler demeye devam ediyordu ama sen dinlemiyorun. Beynin alığılayamıyordu. Boğazın kurulmuştu, nefes alamıyordun.
Boğazını temizledin. " Ne kanseri. " diye mırıldandın. Sesin zor çıkmıştı.
"Göğüs kanseri" doktorun gözlüklerini çıkardı ve masaya doru eğildi.
"Bak y/n, açık konuşacağım. Kanser çok fazla ilerlemiş. Gerçekten çok fazla." gözlerini kapattın. 'Keşke Carol' u daha önce dinleyip doktora gitseydim diye düşündün. Ama çok geçti artık...
"Doktor, gerçeği söyleyin lütfen. Ne kadar zamanım kaldı?" doktor tereddüt etti. Ama senin bakışlarını görünce söylemeye karar verdi
"Sonuçlara bakarsak" duraksadı "En fazla 4 ay. Tabi ilaçlar ve Kemoterapi işe yararsa." Sözleri kalbine bir ok gibi saplanırken, beynin kabul etmek istemiyordu.
Sakince "Anlıyorum." dedin.
"Pekala. Sana bir kaç ilaç yazacağım ve 2 gün sonra Kemoterapiye başlayacağız." doktor bir kağıda bir şeyler yazmaya başladı.
"İstemiyorum." kararlılıkla konuştun.
Doktor şaşkınlıkla sana baktı "Y/n, bilyorum bu kolay bir şey değil ama bu senin in en iyisi." haklıydı ama istemiyordun. Seni kurtaramayacak olan ilaçları istemiyordun.
"Lütfen y/n" dedi doktor
Ama doktor haklıydı. Yapmalıydın. Başını salladın ama aklına gelenle duraksadın."Ben yarın tatlil için şehir dışına çıkacağım." Carol ile olan hayalinizdi bu. Sen ve Carol yetimdiniz. Hayatınız boyunca birbirinizden başkanız yoktu.
"Bu yüzden Kemoterapiyi gittiğim yerde görebilir miyim?" doktor sıkıntı ile nefes verdi.
"Tamam bir şeyler ayarlarım." başını salladın. Ayağa kalktın ve doktorla vedalaşıp odadan çıktın. Arabaya binip eve yol aldın.
~~~~~~~~~~~~~
Eve vardığında Carol'un 5 kez aradığını gördün. Geri aramak istemesende aramak zorunda kaldın.
"AŞKIM!" bağırarak açtı. Sesi endişeliydi.
"Tanrım!! Neden açmıyorsun telefonu. Beni çok korkuttun!" ne kadar üzgün olsanda kıkırdadın.
"Merak etme Carol. Sadece biraz yürüyüşe çıkmıştım." hayır ona söylemicektin. Söyleyemezdin en azından şimdilik.
"DAHA HAZIRLANMADIN MI?!" tekrardan bağırmasıyla telefonu kendinden uzaklaştırıdın.
"Hazırlandım!" dedin kendini savunmak için sesin yükselmişti.
"Ah... İyi o zaman. Şeyy ben daha hazırlanmadım." dedi sesi sona doğru kısalmıştı.
Gülümsedin ve sesine sahte bir kızgınlık ekledin. "Hah! Birde bana diyorsun." dedin
"Tamam tamam haklısın. Gidip hazırlanıyorum." dedi ve yüzüne kapattı. Şaşırmamıştın. Klasik Caroldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et! [Ara Verildi]
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal etmeye ne dersin?