12

2.3K 114 87
                                    

Hellooo BEN GELDİM

Nasılsız?

~~~~~~~
     
               You missed

" Bunu yapabilirsin Y/N!" dedi  Natasha bıkkınlıkla sense bunu duymamış gibi tırnak etlerini ısırmaya devam ettin.

"Tek yapman gereken ondan hoşlandığını söylemek bu kadar basit!"

"Hah! Öyle mi Kaptan Rahibe Natashaya açılırken ordaydım." dedin alayla çünkü Steve bu konuda kötüydü kelimenin tam anlamıyla çok kötü.

Sesini kalınlaştırarak " Natasha, fondü yapmak istememe sebep oluyorsun." sen kahkaha atarken Nat kendini gülmemek için zor tutuyordu.

Steve utaç ve kızgınlıkla," Tony bunu söylersem Natashanın benden etkileneceğini söyledi" demesiyle Natasha da gülmesini tutamamıştı buna karşılık Steve daha da kızarmıştı.

"Bebeğim üzülmene gerek yok, bence çok tatlıydın" dedi Natasha sesini yumuşatarak ve ellerini sevgilisinin beline sardı.

" Gerçekten öyle miydim? " Steve'in tüm utangaçlığı aniden gitmiş gibiydi (aklıma şey geldi gerçekten güzel miyim 🥺 jdoekdoeld)

Onlara baktın ve ne kadar mükemmel olduklarını gördün. Ne kadar istemesende kıskanmıştın.

"Tanrım! Kendinize bir oda bulun!" dedin gülerek ve onları yalnız bırakmanın daha iyi bir fikir olduğuna karar verdin.

Hava almaya ihtiyacın vardı bu yüzden kulenin arka bahçesine attın kendini. Derin bir nefes aldın ama aldığın nefesi veremedin çünkü bir ağacın altında ok atış çalışması yapan Clint'i gördün.

Gökyüzüne bakıp 'Tanrım en iyi eserlerinden biri olmalı' diye mırıldandın.

Yanına doğru giderken beynin sakin olmanı söylerken kalbin baygınlık geçiriyordu.

Yanına vardığında, " Selam Clint." dedin normal bir şekilde gülümseyerek. Sana doğru döndü ve o da gülümsedi.

Hedef tahtasına bakmadan oku tam on ikiden vurmuştu.

"Selam Y/N!" dedi heycanla sen yanındayken eli ayağı birbirine giriyordu.

Bir süre onun ok atmasını izledin. Derin bir nefes aldın ' Ya şimdi ya hiç!' dedin içinden.

Sen bunları düşünürken Clint elindeki yayı hedefe doğru germişti

Aniden bağırarak "Senden hoşlanıyorum!" dedin. Clint şok ile sana döndü ve elindeki ok senin sözlerin gibi yaydan çıkmıştı.

" Ne?!" diye sordu şaşkınlıkla.
Sen keşke söylemeseydim diye düşünürken hedef tahtasının ordan bir ses geldi

" Lanet olsun Clint! Hani asla ıskalamazdın! "  İkinizde sesin olduğu yere döndünüz ve elinde sadece kulp kısmı kalmış yüzünde şok, korku ve sinir ifadesi olan Tony Stark'ı gördünüz.

Sen çoktan gülmeye başlamışken Tony küfürler ederek kuleye doğru yürüdü.

Kendini kaptırmış bir biçimde gülerken
" Tanrım gülünce çok güzel oluyorsun." dedi Clint. Yüzündeki gümseme ile ona baktın ve birbirnizs doğru yaklaşmaya başladınız.

Üzerinize atılan kırk kupa ile şaşkınlıkla ayrıldınız, "Evimde zaten bir tane Kızıl ve Rahibe var! Gidin başka bir yer bulun!" diye bağıran Tony'e baktınız

Sen Tony'e gülerken Clint seni izliyordu.

~~~~~~~~~~

Ne yalan söyleyeyim çok beğenmedim ama aklıma bir şey gelmedi.

Peter serinini hala tamamlayamadım biliyorum ama o seri benim için özel yani aceleye getirmek istemiyorum :')

Hatalarım varsa kusura bakmayın kontrol edemiyecek kadar üşengecim mcğeöfğfş

Eleştiriye açığım lütfen fikirlerinizi belirtin

Oy sınırı : 45

Yorum : 30

Sizleri seviyorum ve iyi geceler ❤️💃🏼🌼💖

Marvel ile hayal et! [Ara Verildi] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin