Hellloğğğ!
Not:Pietro yaşıyor
3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:33:3:3:3:3
PİETRO İLE HAYAL ET
Sanki seni eritmek isteyen güneşe ramen devam ettin yoluna. Neredeyse 3 gündür yoldaydın bu kızgın kumları üzerinde çıplak ayakla yürüyordun.
Ama yine de o lanet yerden kaçtığın için memnundun. oradaki en yakın arkadaşın olan Malia 'yı geride bırakmıştın bunun verdiği vicdan azabı hala tazeydi
Kurumuş dudaklarını ıslattın. Hafif hafif rüzgar ile üzerindeki yeryer çamur olmuş yeryer yırtılmış beyaz hastane elbisesini andıran elbisen uçuştu. Gözlerin kararmaya başlamıştı neredeyse 3 gündür ne yemek yemiş nede su içmiştin.
Sen küçükken üvey baban yüzünden kendilerine 'başlangıç' diyen bir çetenin eline düşmüştün. Çetenin tek amacı süper güçleri olan askerler yapmak ve onları yöntmekti. 6 yaşından beri oradaydın ve güçlerin vardı ama sen onlara güç yerine lanet demeyi tercih ederdin
Gücün ise sırtında dev gibi iki melek kanatlı vardı. Onlar ortaya çıktıgında gözlerindeki beyaz kısım gidiyor ve sadece siyah kısım kalıyordu. Oradaki bilim manyakları sana ölüm meleği adını vermişti ama bu adı almanın tek nedeni bu degildi. İstediğin kişiyi sadece düşüncelerine öldürebilyordun. (mesela karşındaki kişinin boğularak ölmesini istiyorsun, o kişi sanki boğuluyormuş gibi ölüyor yani sanki çiğerlerine su fln doluyormuş gibi hissetiyor).
Yol kenarında bir yansıma gördün ve oraya doğru yalpalayarak yürüdün ve o parlayan şeyin kırık bir ayna olduğunu gördün. Eline almadan önce korktun. Göreceklerinden korktun. Kaldığın yerde ayna yasaktı, nasıl göründü hakkında bir fikrin yoktu sadece arkadaşın Malia ile birbirinize dış görünüşünüzü anlatırdınız. Senin dünyada gördüğü en güzel kız olduğunu söylerdi her zaman.
Cesaretini topladın ve aynayı titrek ellerle aldın. Aynadaki yansıtmaya bakınca gözlerin doldu, başta gözlerine baktın dolu dolu olan gözlerinde yardım isteyen 6 yaşındaki çocuğu gördün, dudaklarına gelince bakışların dahada kötü durumda olduklarını gördün çatlamış ve susuzluktan büzüşmüş dudaklar...
Ama yine de güzel görünüyordun. Malia haklıydı gerçekten güzeldin
Tekrardan rüzgar esince uzun saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdın ve ilerden gelen sese baktın. Bir araba yaklaşıyordu! İlk defa umutla doldu için.
Hızla ne yapacağını bilemeden deli gibi el sallamaya başladın ama araba durmadı bile. İçindeki kişiye odaklandın ve garip sakal kesimi olan bir adam gözlüklerinin arkasından bakarak yoluna devem etti.
Beynin çığlık çığlığa bağırmaya başladı 'son şansın bu! Oraya geri gitmek istemiyorum!' Son kalan enerjinle son derce lüks olan arabanın arkasından koşarak bağırdın
"Lütfen! Bu son şansım! Yardım edin!"Ve son hatırladığın gözünün kararması, yavaşça yere doğru düşüşün, arabanın durması ve içindeki değişik sakal kesimi olan adamın sana doğru koşması....
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Eveeğğtt umarım seversiniz
Benim hoşuma kaçtı ama sizi bilmem artık ndpdldğdş
İkinci kısmı olacak ama ne zaman ilham perileri beni ziyaret eder bilmem
Nys hadi byüğğğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et! [Ara Verildi]
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal etmeye ne dersin?