Yine ben ve boş kitabım pckdğfl
Bu kitabı yayınlayacağımdan bile emin degilim
NOT:Andgame'den sonra geçmektedir
NOT2: Pietro end game de ölmüştür.*BUCKY İLE HAYAL ET *
*ARM*Avengers binasındaki odanda uyandın. Ne kadar avengers dağılmış olsa bile bir süre daha burda kalacktınız.
Odandan çıktın ve anma odasına girdin. Bu oda ölen kahramanlar için bir anıttı ve sen nerdeyese her gün buraya gelirdin. İçeriye girdiğinde Pietro'nun anıtının yanına oturdun. Elindeki çiçeği fotoğrafının yanına koyduktan sonra ağlamamaya çalışarak konuştun
"Merhaba Piet, büyük savaştan tam 1 ay geçti. Sensiz 1 ay. Tanrım! Herşey o kadar zor ki! Ama sakın endişelenme Wanda ve ben çok iyiyiz."
Wanda ve Pietro ile çocukluk arkadaşıydınız ve aileriniz aynı kazada ölmüştü. Onlar senin her şeyindi.
Gözyaşların birden akmaya başlamıştı. Onu çok özlemiştin." Sen herzamnn bir kahraman gibi ölmek istemiştin ve öylede oldu. Bir kahraman gibi öldün." burkukça gülümsedin ve gözyaşlarını sildin.
"Gidip bizim uykucuyu uyandırmalıyım."Fotoğrafını öptükten sonra arkanı döndün ve seni izleyen namı değer Kış askerini gördün" Selam"dedin utanarak ondan hoşlanıyordun. Tanrım kimi kandırıyorum diye düşündün. Ona aşıktın.
"Yine buradasın." diye mırıldandı Bucky
"Ve sende" dedin ve gülümsedin. Bucky, o da senin gibi her gün kaptanı ziyarete geliyordu."Şey... Sonra görüşürüz" diyerek hızla yanından ayrıldın. Burası çok mu sıcak olmuştu ne?
Wanda'nın odasına giderken arkandan biri seslendi
"Bayan Y/SN! (senin soy ismin)" arkanı döndün ve Peter'ı gördün Parker olanı
"Ah, merhaba Parker!" dedin Satrk ölmeden önce sana emanet etmişti küçük örümceği
"Sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyorum." dedi gülümseyerek
Sen bir psikiyatristtin ve bu yüzden çoğunlukla kalan ekip seninle konuşurdu.
"Tabi Parker,dinliyorum"
"Şey... Ben birinden hoşlanıyorum!" kocaman gülümseme ile ona baktın
"Tanrım! Bu harika bir haber! Kim bu kız?" sonunda hayatı eski haline dönüyor diye düşündün.
"Okuldan bir kız. Ama bir sorun var Bayan Y/SN! O nasıl desem, biraz tuaf bir kız.""Peter, sana bunu Liz içinde demiştim
Kime aşık olacağını seçemezsin""sizin Bay Barnes 'e aşık olmanız gibi mi?" bir an şokla kaldın. Bunu Wanda dışında kimse bilmiyordu!
Sakince konuşmaya çalıştın.
"Sanırm bir yanlış anlaşılma olmuş. Öyle bir şey yok!"Parker güldü "Bunu bana söylemeyin Bayan Y/SN" İtiraz etmek işe yaramıyordu. Derin bir nefes alıp konuştun.
"Çok mu belli?" dedin yüzünün kızardığına eminindin
"Hayır. Sadece iyi gözlemciyim" dedi omuz sikerek.
"Bence ona söylemelesiniz" gözlerini büyüterek ona baktın. Şuan bir lise öğrencisinden aşk tavsiyesi mi alıyordun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et! [Ara Verildi]
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal etmeye ne dersin?