☣5. Bölüm☣

16.8K 751 94
                                    

A: Araban yine yasak bölgede.

E: Ananı.....

A: terbiyesiz.

Bak bak. Akşam bana bir sürü güzel kız var benle takılmak isteyen yazan arkadaş ahlak dersi veriyordu.

E: seninle takılmak isteyen kızlarla meşgul olsana.

A: kıskandın mı?

E: çatlamak üzereyim.

A: arasana.

E: ne?

a: beni görüntülü arasana. Hatta numaranı ver ben arayayım.

e: Hayır.

A: peki

A: benden ne bekliyorsun yani bu konuşma ve tanışma faslı nereye varacak?

E: Trafiğe çıkıyorum araçla hani. Bir mevzu olursa ararım kafasındayım ben açıkçası.

A: başka bir şey var mı?

E: hayır.

A: ne gibi bi mevzu. Yani?

E: kaza felan gibi ufak çaplı. Birkaç ay önce şehir merkezinde bir araca ufak çaplı temas yaptım

E: ve kaçtım.

A: niye kaçıyorsun?

E: :)

A: bak sana şunu diyeyim. Benle konuşacaksan benden sadece arkadaşlık bekle. Görevimle alakalı bir şek bekleme.

İlk kez ondan ciddi bir mesaj alıyordum. Son derece ciddi ve haklıydı.

E: tebrik ederim. Umarım hep böyle kalırsın.

A: arabanı koyduğun yer gerçekten çok ters bir yer. Tam senin yaptığın gibi başına bir şey gelip kaçılacak bir yer.

E:sen yardımcı olursun öyle bir şey olursa.

A: Heee olur.

E:genel olarak o tarafa giden bir çok kişi oraya bırakıyor. Aslında orada ki restorana bırakacaktım ama çocuk çektirtirim dedi.

A: öyle önüne gelen yere koyarsan belki bende çekerim.

E: göz devireyim. Bu espri bayatladı artık.

A: sen var ya çok fenasın.

E: bilemedim şimdi.

A:öyle öyle...

E: o zaman cısssss. Yaklaşma fazla.

A: sen beni yakamazsın. Ben senden daha ateşim.

E: çok egolu.

A: hiç değilim.

E:nesin peki?

A: bunu burada öğrenemezsin.

A: 0534 000 000

A: Ara.

Trafikte Aşk Var!🚫 🚔 TEXTING🚔🛇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin