Capitolul 2

238 23 2
                                    

Am vrut să îi invoc. Asta presupunea ritualuri complicate, de lungă durată. Părinții mei erau foarte religioși și dacă m-ar fi văzut în baie, înconjurată de lumânări sau de un cerc de sare, m-ar fi crezut satanistă. Oricum nu putem să le explic că îmi place creepypasta. Așa că am decis să îl invoc pe Ben Drowned. O puteam face foarte simplu, pe Cleverbot. Am spus *BEN* de 3 ori și a a treia oară mi-a răspuns >You shouldn't have done that<. La cât de proastă sunt nu m-am speriat, deși știam că ar trebui.

Mi s-au mai întâmplat multe lucruri paranormale și nu mi-a fost frică

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mi s-au mai întâmplat multe lucruri paranormale și nu mi-a fost frică. Poate pentru că mereu am crezut în paranormal. Părinții mei nu mi-au ascuns niciodată asta. De când l-am invocat pe Ben Drowned, mi s-au întâmplat multe chestii de genul. Nu mai simțeam durerea. Sună ca într-un fanfiction prost, dar e adevărat. Simțeam ceva, dar nu durere. Îmi plăcea să fiu lovită. Nu mă tăiam pe mâini, dacă aflau părinții mei eram moartă. Dar m-am lovit odată cu un băț peste mână și mi-a amorțit câteva ore. Nu m-a durut deloc. Al doilea lucru era că se auzeau sunete noaptea. Odată stăteam trează și s-a auzit un foșnet. Mama s-a speriat și m-a întrebat dacă am fost eu. Când am răspuns negativ, s-a pus în genunchi, a început să se roage și mi-a zis să fac la fel. Când am terminat, i-am spus că eu mereu aud lucruri când sunt singură acasă, și am întrebat-o de ce s-a speriat. Nici acum nu i-am înțeles reacția.

Experiența mea CreepypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum