1✞

155 5 2
                                    

,,Zlato?" zavolá na mě můj milovaný kluk a já se leknu když mě pleskne přes zadek.

,,Copak potřebuješ zlato?" podívala jsem se na něho s úsměvem.

,,Tebe potřebuju" přitáhl si mě do dlouhého polibku.

Toto jsem na něm milovala. Je tak okouzlující a milující.

Neříkám že Martinus takovej nebyl.... DRŽ HUBU!

~~~~

,,Lásko?" přiběhl za mnou udýchanej Bars.

,,Ano?" odtrhla jsem pohled od televize na něho.

Byl celej spocenej, takže nejspíš posiloval. Je tak sexyyy.

,,Nechtěla by si semnou jet do Osla?" usmál se na mě a mě se zastavil tep.

,,Ehm c-co? Proč?" řekla jsem vykolejeně.

V Norsku jsem nebyla už ani nepomatuji. A ani se tam nechci vracet kvůli těm dvoum.

,,No je tam velká diskotéka a moji bývalý spolužáci chcou abych tam jel taky i stebou!" usmíval se na mě jak sluníčko. ,,Prosím" dodal a podíval se na mě psíma očima.

,,J-já nevím.... však víš ž-" mlela jsem pátý přes devátý.

,,Neboj se!" vykřikl hned. ,,Nemůžeš se pořad takhle skrývat! A když už je třeba někdy potkáš tak musíš se chovat tak že jseš silná a že ses z toho všeho dostala! A hlavně nezapomeň.... máš MĚ!" řekl v rychlosti a já si to pořád přehrávala v hlavě.

Má pravdu! Musíš tam jít!

,,Tak dobře, pojedu stebou" pousmála jsem se na něho.

,,Super!" přitáhl si mě do dlouhého polibku. ,,Jdu se vysprchovat! Běž se zatím sbalit" mrkl na mě a já jen přikývla.

Achjo to zas bude zítřek....

💞Hi guys💞

🖤I hope you like it🖤

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat