16✞

144 3 0
                                    

Martinus

,,Hele Noe takto to dál nepůjde...musíme si promluvit" řekl jsem a stoupl si.

,,Co se to stebou děje poslední dobou?" zeptal jsem se ji a sedl si blízko ni. Noora začala zrychleně dýchat.

Ajaj co to sní dělá jen když si k ní sednu

,,J-já jenom..." odmlčela se.

,,Noe hele" podíval jsem se na ni a zvedl ji bradu ,,víš že mi můžeš říct všechno" pohladil jsem ji po tváři.

Noora

Kéž by to tak bylo lehký...

Chceš snad vědět že jsem asi zamilovaná pořád to tvého bratra? Ale i do tebe? Jen nevím koho si mám vybrat? Proč mě prostě nenecháte jít? Proč prostě nejdete za nějakou hezčí holkou?!

,,hele bby..." podíval se na mě ,,miluju tě" díval se mi hluboko do oči a já se v nich strácela.

,,J-já..." přemýšlela jsem co říct i když jsem odpověd věděla hnedka.

Přiblížila jsem se k němu a políbila ho. Martinus se do polibku usmál a začal spolupracovat.

,,Já tebe taky" usmála jsem se a on semnou.

Marcus

,,Marcusi?!" přišla z kuchyně do mého pokoje Naomi.

,,Ano lásko?" podíval jsem se na ni.

,,Kde je Tinusek?" usmála se.

Toto prostě u ní nechápu... proč se pořád ptá na Martinuse?

,,Ehm nevím a ani mě to nezajímá" mykl jsem rameny a ona se zamračila.

,,Jak nezajímá?! Je to tvůj bratr! A mě to zajímá!!! Že je u té děvky Noory!?" dala se ruce v bok.

,,Co? U Noe? Jo je to možný, proč? Vadí ti to snad?" podíval jsem se na ní nechápavě a přitáhl si ji k sobě na postel a začal ji obsypávat krk polibkami.

,,Jo vadí! A nech mě kurva!" vykřikla a rozběhla se pryč.

Wtf? Co ji zase jebe?!

Naomi

No však počkej ty Děvko! Já ho dostanu a bude patřit jenom mě....

Martinus

Teď ležím vedle spící Noe. Je tak roztomilá.

,,Dobré ráno princezno" dal jsem ji jemnej polibek na ústa.

,,Dobré ráno můj princi" zasmála se a polibek mi opětovala.

Noora

Najednou mu pípla zpráva na mobilu a Martinus se zamračil.

,,Bby už budu muset jít domů" dal mi polibek do vlasů ,,Marcus něco chce" usmál se smutně a políbil mě.

,,To vůbec nevadí Tini" usmála jsem se na něho.

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat