Noora
Otočila jsem se a stál tam Martinus.
,,Nechte mě!" vykřikla jsem když mě narazil na zeď za mnou.
,,N-Noe? J-jsi to ty?" vykoktal ze sebe vykolejeně a při tom se mi díval hluboko do očí.
,,P-Prosím?!" dělala jsem ze sebe nechápavou.
,,Ty jsi Noora! Že ano?! Jsem tak rád že jsem tě naš-"
,,Ehm pardon ale já se nejmenuji nějaká Noe nebo Noora nebo co. J-já se jmenuji EMILY STØNSØNØVÅ" vykoktala jsem ze sebe hned nějaký nesmyslný jméno. Doufám že mi uvěří.
,,A-aha... tak pardon... já si myslel že j-"
,,Už musím jít. Takže prosím vzdovolením jestli by jste mě mohl pustit?" předběhla jsem ho hned a odstrčila jsem ho od sebe.
,,Naschledanou" mrkla jsem na něho a odešla.
A jseš ty blbá?! Co jsi to zase udělala?! Proč jsi na něho mrkla?!
Bože a už to zase začíná ten smutek a-a....musím odjet co nejdřív zase pryč a snažit se na něho zase zapomenout.
Myslela jsem si že na mě zapomněl, ale očividně ne.
Martinus
Seděl jsem v parku na lavičce a vzpomínal na minulost. Byl jsem tak šťastný. Noe mi hodně chybí ani víte jak moc.
Když odešla skončil jsem se vším. Skončil jsem s kariérou a začal pít a brát drogy. Začal jsem se řezat, a taky jsem se stal oficiálním děvkařem Norska i s mým bratrem. Teda já už stim skončil před měsícem se vším, ale můj bratr bohužel ne.
Když Noe odešla můj bratr se malém podřezal, začal taky brát drogy a hulit trávu a další jiný svinstva. Holky střídal každý den a na kariéru se úplně vysral což já jsem musel bohužel udělat taky.
Ale asi před rokem se nám podařilo nějak na ni zapomenout, teda aspoň jsem se snažili.
~~~~
Sedím doma v mém pokoji a přemýšlím.
Vždyť ona vypadal úplně jako moje Noe. A proč na mě mrkla? A taky nechápu proč by byla tak nervózní a když jsem se ji dotkl jak se zatřepala a silně stiskla své rty k sobě a přivřela silně oči. A hlavně když jsem se já ji dotkl cítím jsem to co jsem dlouho zase necítil. Už mi to všechno zapadá do sebe. Musím ji najít!
~~~~
,,Marcusi prosím! Pojď tam semnou..." řekl jsem už marně. Snažím se tady přemluvit Marcuse aby šel semnou na jednu diskotéku tady v Oslu.
,,Odreagujeme se a ty se můžeš opít a budeš tam mít holky" mrkl jsem na něho a on se už konečně na mě podíval.
,,Ale tak když nechceš.... tak já si najdu někdo jiný-"
,,Ne! Půjdu! Jdu se nachystat" mrkl na mě a byl pryč. Hah jsem dobrej.
Doufám že tam bude taky, protože co by dělala tady v Oslu? A hlavně je tady sama? Nebo.... nechtěl jsem vůbec přemýšlet nad tím jestli má přítele. Je to hrozná myšlenka když si představím jak se objímá a líbá s někým jiným. No fuj.....
No nic musím se jít nachystat.
Hi guys♥️😎
💖I hope you like it💖