12✞

109 2 0
                                    

Konečně doma

Noora

Ležela jsem na posteli a přemýšlela o Martinusovi. Jak jinak

Vůbec nevím jak to teď mezi námi je a nebo bude.

Ještě chvíli jsem ležela, a pak se šla vysprchovat.

Po sprše

Právě teď sedím na gauči v obýváku a sleduji romantický film.

Když film skončil vypla jsem MacBook a šla nahoru do pokoje se oblict.

Venku je strašný teplo asi se půjdu vykoupat. Oblikla jsem si plavky a šla na dvůr k bazénu.

Po bazénu

Právě teď sedím v pokoji na své velké posteli a projíždím si instagram. V tom mi pípne zpráva.

Martinus Gunnarsen: Ahoj💞 máš dneska čas večer?

Chvíli jsem přemýšlela co mu odepsat

Noora: Mám

Martinus Gunnarsen: Super❤️takže můžu dojít k tobě v 6?

Ke mě?

Noora: Ok

Martinus Gunnarsen: Ok už se těším♥️🔥

Vypla jsem mobil a lehla si. Je 16:45 takže Martinus tu bude tak za hodinu cca.

Převlékla jsem se z plavek do normálního domácího oblečení ( jakože tepláky a croptop) a trochu se nalíčila. Vlasy jsem si stáhla do drdolu.

17:50

Stojím v kuchyni a dělám nám jídlo a pití. Nakonec jsme se rozhodli že se podíváme na nějaký horor.

Všechno jídlo a pití jsem odnesla do obýváku a nachystala jsem ten horor. Sedla jsem si a zase projížděla instagram a lajkovala fotky.

Po chvilce se ozval zvonek.

Rozběhla jsem se ke dveřím abych mu otevřela.

,,Ahoj" vypadlo hned ze mě když jsem mu otevřela dveře.

,,Ahoj" usmál se na mě a vstoupil dovnitř.

,,Tak co si vybrala?" sedl si blízko mě a já začala zase zrychleně dýchat.

Sakra co to semnou děláš Martinusi Gunnarsene?!

,,PÁD DO TMY" usmála jsem se a film pustila.

Martinus se uvelebil a já taky. Vzala jsem si popcorn do ruky a jedla.

••••••

Martinus

Jsme asi už v půlce filmu a já místo toho abych se díval na film tak pozoruju Noe. Je tak roztomilá.

,,Fuj! Panebožee fuj" zakryla si oči a svoji hlavu zabořila do mé hrudi. Musel jsem se nad její roztomilostí zasmát.

,,Viděl si to? Fuuj to je nechutný" mluvila mi do hrudi a pořad byla na mě natisknutá. Mě to samozřejmě nevadí.

,,Notaak už to tam není" zvedl jsem její hlavu do úrovni té mé, tak abych se ji mohl dívat přímo do oči.

Dívala se mi hluboko do oči jakoby chtěla ze mě něco vyčíst.

Začal jsem se k ní víc přibližovat a ona překvapeně taky. Nakonec to byla Noe která spojila naše rty v jedny. Byl jsem těžce překvapen. Tohle jsem fakt nečekal.

Noora

Tentokrat jsem to byla já kdo spojil naše rty v jedny. Nemohla jsem to už prostě vydržet.

Miluju ho a nikdy jsem ho nepřestala milovat, ale bojím se že jsem taky nepřestala milovat jeho bratra.....

Hi guys💞
I hope you like it🔥♥️

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat