8✞

120 3 1
                                    


,,N-Nooro?" ozval se vytřepaný hlas za námi a já se hned odtrhla.

Kurva....

Noora

,,B-Barsi?" začla jsem se k němu přibližovat, ale on se čím dal tím víc oddaloval.

,,N-Ne! N-Nepřibližuj se!" zakřičel ,,prosím" začali mu téct slzy. Jsem ten nejhorší člověk na světě. Proč jsem podlehla Martinusovi? Proč?

,,B-Barsi j-já se omlouvám, ty jsi to špatně pochopil! Prosím neopouštěj mě!" hodila jsem se mu kolem krku a brečela mu do hrudi, ale on nic.

,,Promiň Noe ale je konec...." utřel si slzu která mu tekla až na bradu. ,,J-já dělám to hlavně kvůli tobě aby ses měla lip. Vidím to jak se trápíš a jak na něho myslíš každý den a" zasekl se a podíval se na něho. ,,Prostě si to přiznej a řekni že ho miluješ" řekl.

,,J-já nemám slov..." nechápavě jsem se na něho dívala. On tohle děla všechno pro mě?

Bars přišel víc ke mě když si všiml jak se mi spouští slza jedna za druhou a objal mě silně.

,,Mám tě moc ráda! A chci aby jsi byla šťastná bby" zašeptal mi do ucha na která mě po chvíli políbil.

,,J-já.... Barsi je to strašně těžký! Nevím koho miluju chápeš?! Tebe miluju asi.... Martinuse taky a Marcus? Já doprdele proč je to tak těžký?!" rozbrečela jsem se naplno.

,,Miluju tě Noe na to nezapomeň" políbil mě ještě naposled. ,,Sbohem" zašeptal a odešel. Navždy odešel

Jen tak jsem tam stála a koukala na něho jak odchází. Nic nechápu. Jsem hrozny člověk! Proč prostě se toto musí dít zrovna mě?!

,,Neplač bby" obmotali se mi Martinusovi ruce kolem mého pasu a jeho hlavu si položil na mé rameno.

,,J-já Martinusi...chyběl si mi" otočila jsem se na něho a objala ho.

,,Ty mě taky bbyy moc" zašeptal mi do ucha které políbil. Nad jeho dotekem jsem se otřepala.

,,J-já bby chtěl bych si stebou vážně promluvit! A byl bych rád kdyby ses vrátila zpátky do Trofors prosím" řekl a odtáhl se.

,,J-já vrátím se" pousmála jsem se a Martinusovi se vykouzlil úsměv na tváři.

,,Pojď jdeme tančit! A pak pojedeme spolu k tobě domů" usmál se na mě a táhl mě naparket.

To je to co mi chybělo

💞Hi guys💞

👑I hope you like it👑

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat