13✞

113 3 0
                                    

Miluju ho a nikdy jsem ho nepřestala milovat, ale bojím se že jsem taky nepřestala milovat jeho bratra.....

Noora

Nevím jestli jsem teď právě neudělala chybu.

Právě teď ležím v posteli a vedle mě leží spící Martinus. A ano vyspali jsme se spolu.

Zvedla jsem se pomalu z postele a šla do koupelny si opláchnout obličej. Sklonila jsem se k umyvadla abych si mohla opláchnout pusu od pasty, ale v tom mě někdo chytl za boky a přimáčkl si mě k sobě.

,,Twl Martinusi!" praštila jsem ho. ,,Víš jak jsem se lekla" začala jsem se smát a utřela si pusu od pasty.

,,Promiň bby" udělal na mě smutný výraz a já ho políbila a on začal spolupracovat. Chtěl mi začít vyslíkat tričko kdyby mu nezazvonil mobil.

,,Promiň" udělal omluvný výraz a šel to vyřídit. Já se na něho usmála a šla se oblíct.

,,bby už budu muset jít" začal se oblíkat. ,,hned jak budu moct tak přijdu ano?" políbil mě a odešel. Já jen přikývla a lehla si zpátky do postele.

••••••••••

Celej den ležím v posteli a přemýšlím jestli jsem udělala dobře že jsem se sním vyspala.

Vzala jsem si mobil do ruky a podívala se na hodiny.

,,Cože?! To už je 7?" vykulila jsem oči a mobil zase zamkla. Vylezla jsem z postele a šla do kuchyně si udělat něco na večeři.

Přemýšlela jsem asi 10 minut co si mám udělat, ale po dalších 5 minutách jsem se na to vysrala a šla si objednat pizzu.

Najednou mi přišla zpráva. Myslela jsem si že to bude od Martinuse, ale mýlila jsem se.

Marcus Gunnarsen: Ahoj Noe máš dneska čas?

No to si děláš prdel že mi napsal právě Marcus Gunnarsen?!

Noora Gundersen: Ehm ahoj Marcusi mám.... co potřebuješ?

Marcus Gunnarsen: Chtěl bych si stebou promluvit.... no a už jsem se dlouho neviděli tak aji pokecat... co nového ATD... nechceš?🙄💞

Tak tohle mě právě zaskočilo.... on si chce jen tak pokecat? A nechce šukat? To je divny... že by se změnil?

Noora Gundersen: Ok platí kde sraz?

Marcus Gunnarsen: U tebe?

Zaaas u mě...

Noora Gundersen: Ok

Marcus Gunnarsen: Ok zachvili jsem u tebe pa❤️

Zachvili? A pa? Aha Ok....

Nora Gundersen: Ok

Zamkla jsem mobil a šla se trochu upravit.

Marcus

,,Hej bro?" zařval jsem na svého bratra z pokoje.

,,Noo?" opřel se o trám dveří a promnul si oči.

,,Co jsi dělal vole" začal jsem se smát když jsem ho viděl.

,,Spal vole" protočil očima a lehl si na moji postel. ,,No a co si chtěl" zývl si.

,,Jdu za kamarádkou kterou jsem dlouho neviděl" usmál jsem se ,,tak jdu Ok?" navoňal jsem se.

,,Za kterou prosím tě?" posadil se a podíval se na mě.

Saakris... mám mu říct pravdu? Asi jo

,,No za Noorou" mykl jsem rameny a Martinus ztuhl. Co mu je?

,,Co je vole?" plácl jsem ho po zádech

,,Z-Za Noorou? Proč za ní? Vždyť..." začal mlet

,,Jžš buď v klidu jdu si sní jen POPOVÍDAT" na slovo popovídat jsem dal větší důraz.

,,O čem si chceš sní povídat?!" zvedl se a došel blíž ke mě.

Wtf co mu hrabe?

Martinus

,,O čem si chceš sní povídat?!" zvedl jsem se a šel blíž k němu.

Vůbec ho nechápu... mi to děla naschvál? Nebo já už nevím

,,O všem možným..." uchechtl se a já zatl ruku v pěst. ,,Marcusi! Jestli na ni jenom hrábneš tak si mě nepřej!" podíval jsem se na něho hnusně a on se jen uchechtl.

No dělá si už prdel? Co mu přijde směšný?!

Marcus

,,Bro buď v klidu....Já na ni ani nešáhnu" uchechtl jsem se znovu. ,,Možná" ušklíbl jsem se když jsem si vzpomněl jak moc je sexy.

,,už musím letět čusky" poslal jsem mu z prdele pusinku. ,,Jo a běž radši spát" uchechtl jsem se a už vážně odešel.

No už se mooc těším až ji uvidím

Hi guys♥️

I hope you like it♥️

✞Fucking Love✞Kde žijí příběhy. Začni objevovat