Noora
Právě jsem se vzbudila v cizí posteli. Chtěla jsem si sednout a protřít oči ale to by nemohl mít někdo položenou ruku na mém pase.
,,Panebože" vykřikla jsem potichu a rychle jsem si dala ruce na pusu.
,,Tohle je sen že jo? Prosím ať to je jen sen!" držela jsem si hlavu a pořad se koukala na spícího blonďáčka před sebou.
Martinusovi ruce jsem oddělala ze svého boku a zvedla jsem se opatrně z postele.
Pokoj je pořád stejný tak jak si ho pamatuji, ale můj pohled se přesunul na horní poličku kde byla nějaká fotka v rámečku.
Na fotce jsem byla já s Martinusem jak on mě drží v náruči a dáváme si pusu. Je to krásná fotka.
Těch fotek semnou jich měl tady víc. U postele na nočním stolečku měl fotku kde jsme my dva s Marcusem a smějeme se.
Marcus s Martinusem mě hodně chyběli, ale nevím jestli byl dobrý nápad se vracet zpátky do Trofors.
,,Ehm dobré ráno" ozval se vedle mě chraplavej hlas a já se lekla.
,,Ehm dobré ráno" pousmála jsem se a fotku jsem vrátila zpátky na své místo.
Stála jsem na tom stejným místě a čuměla na něho jak na nějakej svatej obrázek.
Martinus si mě prohlížel od zvrchu až dolů a u toho si kousal ret. Vůbec jsem nechápala co se děje. Až jsem si po chvilce uvědomila že vlastně mám jen triko a tanga. Upss
,,Ehm M-Martinusi? Jak jsem se sem dostala? A nestalo se nic mezi ná-" začala jsem mlet a nezastavovala jsem se až mě nakonec přerušil.
,,V klidu nic se mezi námi nestalo, teda jenom to líbání to je vše" mykl rameny s stoupl si naproti mě.
Kousek jsem odstoupila, protože mi bylo nepříjemný jak stojí tak blízko u mě.
,,Víš Noe jak moc si mi chyběla?" přistoupil ke mě blíž. ,,Nikdy jsem na tebe nezapomněl a ani jsem nikdy na tebe nepřestal myslet" stál úplně u mě a já začala zrychleně dýchat.
Začínám se bát....
,,Ani nevíš jak jsem byl smutnej když jsem zjistil že máš přítele" sklopil pohled dolů. ,,Tak strašně to bolelo když jsem vás viděl se líbat a objímat.... tak strašně moc" podíval se mi hluboko do očí.
Byla jsem přiražená ke zdi a ani jsem se nedokázala pohnout, jen jsem se mu koukala do očí a mlčela.
,,Jseš tak krásná Noe" pohladil mě po tváři a u toho se usmíval. Jeho ruka po té sjela na mé rty které projel palcem a u toho si olízl své rty jazykem.
Musela jsem se držet abych na něho neskočila, protože mě dováděl k šílenství. Jeho ruce sjely na můj zadek kterej lehce zmáčkl a já se snažila nevykřiknout.
Začal se ke mě víc a víc přibližovat až byl kousek od mého obličeje tím svým. Sledovala jsem jen jeho rty, které chci tak strašně ochutnat, ale ne! Musím se udržet. Jsem silná! Doufám...
Byl kousek už od mých rtů a já zavřela oči a čekala až spoji naše rty v jedny, ale nestalo se.
Přesunul se na můj krk, kde mi začal skousávat kůžičku. Skousla jsem si ret a zaklonila hlavu víc do zadu. Po té mi začal dělat vlhký polibky po celém krku a já jsem ze sebe vydala lehký vzdych.
,,Dovádím tě k šílenství že bby?" uchechtnul se a já přivřela silně oční víčka k sobě.
,,Hej Martinusi?" zařval někdo přes celý dům a Martinus přestal. Marcus....
Tak tento den bude velice zajímaví
Hi guys❤️
I hope you like it💞