Tak tento den bude velice zajímaví
Noora
,,Sakra!" sykl Martinus a pustil mě. Konečně....
Nedělej! Sama víš že by jsi chtěla aby to dokončil!
Co? Ne!.... nebo jo?
,,Zdarec hej bro co budeme dneska děl-" zarazil se a nehybně stál.
Sakra....
,,Ehm ahoj Marcusi..."pozdravil ho Martinus, ale Marcus se ani nehnul.
Stál v těch dveří jen v teplácích a bez trička. A já nehybně stála u zdi jen v tričku a tangách.
Martinus
Oba dva tam jen tak stáli a hleděli na sebe. Ještě víc mě štvalo že Marcus si projížděl pohledem Nooru. Ta je moje!
Už není hlupáku!
,,Ehm no chtěl jsem se jen zeptat jestli si nechceš něco zahrát, ale jak vidím tak máš asi něco lepšího na práci" konečně promluvil a u toho se ušklíbl. Debil
Noora
,,Ehm no chtěl jsem se jen zeptat jestli si nechceš něco zahrát, ale jak vidím tak máš asi něco lepšího na práci" ušklíbl se a já se zachvěla.
Marcus už chtěl odejít, ale po chvilce se zastavil a otočil na mě.
,,Jo a jinak ahoj Noe" usmál se na mě a já se začervenala.
,,Ahoj" pípla jsem a sklopila pohled dolů a pak zase zpátky na něho.
Marcus se jen ušklíbl a ještě jednou si mě celou prohlídl a odešel.
Martinus tam jen tak stál a zabíjel Marcuse pohledem. Ale ale tady nám někdo žárlí?
,,No tak já asi už půjdu..." začala jsem se oblíkat. Martinus se jen na mě s úšklebkem díval.
Oblíkla jsem si kalhoty a ještě zbývala podprsenka a tričko.... sakra
,,Ehm Martinusi? Nemohl by ses prosím otočit?" podívala jsem se na něho a on se ještě víc ušklíbl, ale otočil se.
Rychle jsem si zapla podprsenku a už jsem si chtěla natáhnout na sebe tričko kdyby mě někdo neobmotal jeho ruce okolo mého pasu. Martinus....
,,Proč jseš tak strašně krásná?" zašeptal mi do ucha a já se zatřepala. A už je to tady zas
,,Ehm Martinusi? Mohl by si mě prosím pustit? Já už musím" zakňučela jsem prosebně.
,,No to nevím bby.... mám na tebe celkem dost velkou chuť" olízl si rty a přirazil mě na zeď za mnou.
,,Martinusi p-prosím" vzdychla jsem když přiložil jeho rty na mé prso, které začal jemně sát a obsypávat jemnými polibkami.
Svýma rukama mě zajel na zapínání podprsenky, kterou se snažil rozepnout. Teď nebo nikdy Noe!
Přetočila jsem ho tak, že on byl přirazený ke zdi. Pomalu jsem se přiblížila k jeho obličeji a dívala se mu do očí. Můj pohled z očí sjel o trošku níž a to na jeho rty.
Martinus začal zrychleně dýchat a já se musela ušklíbnout. Nakonec jsem svoje rty lehce přitiskla na ty jeho a hned se odtáhla. Oblíkla jsem si tričko a utíkala pryč.
Hi guys♥️
I hope you like it💖