VII - coffee

710 37 8
                                    

Şarkı: Coffee ~BTS

Saat 7:30 gibi işe yani pizzacıya doğru yola çıkmıştım. Heyecanlıydım, çünkü bugün Jungkook'la kahve içecektik. Bu yüzden bulabildiğim en güzel kıyafetleri giymiştim çünkü onun yanında kötü durmak istemiyordum. Bu arada, en güzel kıyafetlerim derken takım elbiseden bahsetmiyorum, beyaz bir tişört, bol, yırtık bir kot ve metalik gri puf ceketimi giymiştim, aynı zamanda gümüş bir zincir kolye takıyordum.

İşe vardığımda saat 7:56'ydı ve telefondaki siparişlerin alımına 4 dakika vardı, bekliyordum. O sırada birinin yanıma geldiğini hissettim, Jimin gelmişti.
Jimin: merhaba
Ben: merhaba da niye erken geldin
Jimin: gideyim mi?
Ben: hayır, hayır sadece merak ettim
Jimin: askında dün erken gelecektim ama işim vardı. Sana işin kolay yollarını göstermek istedim aynı zamanda da tanışırız diye düşünmüştüm.
Ben: gerçekten çok Teşekkürler, açık konuşursak benim de biraz yardıma ve bir arkadaşa ihtiyacım vardı.
[time skip: 30 dakika]
Aklıma gelen soruyla Jimin'e döndüm;
Ben: Jimin, aşk nedir?
Jimin, aşk... Aşk birini görünce heyecanlanman, kalbinin hızlı atması ve onu her zaman korumak istemendir. Aşk, birinin her zaman yanında olmak istemektir... Aşk birini kıskanmaktır... -bekledi- niye sordun ki?
Ben: Jimin, sanırım ben... aşık oldum...

Jimin'e Jungkook'dan bahsetmiştim, o da bana sevgilisinden, yani Min Yoongi. Onlar da üç ay önce sevgili olmuşlar ve Jimin'in anlattığı Yoongi gerçekten çok Jimin'e çok yakışıyor.

Pizzacıdaki işim bitmişti, şimdi parka gidiyordum ve heyecanım her adımımda biraz daha artıyordu. Parktan içeriye girdiğimde Jungkook'un olduğu banka baktım, beni görünce ayağa kalktı ve yanıma geldi
Kook: merhaba
Ben: merhaba
Kook: hazırsan..gidelim mi?
Ben: olur
Dedikten sonra kafeye doğru yola çıktık, etraf çok sessizdi.
Kook: eee, işin nasıl gidiyor?
Ben: iyi, benden sonraki saatlerde telefona bakan kişiyle baya iyi anlaşıyoruz, gerçekten iyi biri
Kook: öyle mi, iyiymiş...
Dedikten sonra sustuk... nedense biraz üzgün görünüyordu, acaba bir şey mi olmuştu? Veya bir şey mi yapmıştım? Ya da o...beni..kıskanmış mıydı? Hayır, bu imkansız, Jimin'in anlattığına göre beni kıskanması için bana aşık olması gerek ve bu... sadece imkansız.

Kafede oturup sohbet ediyorduk, o sırada Jungkook'ın yanına bir kız geldi
Kook: aaa, nasılsın Min San?
Min San: iyiyim, siz
Kook: Ben de öyle
Min San: Sizi görmüşken sorayım dedim, ödev 27 ve 29. Sayfalardı değil mi?
Kook: yanlış hatırlamıyorsam öyleydi
Min Sam: iyi günler
Kook: sana da

Kıskanmıştım. Kızla nasıl bu kadar rahat konuşabilirdi? Ama normal görünmeliyim, eğer kıskandığı anlaşılırsa kötü olabilir.

Eve dönüyordum. Günün geri kalanında Jungkook'la sohbet etmiş, telefon numaralarımızı almıştık; onu Tavşancık🐰 diye kaydetmiştim çünkü tavşana benziyordu ve...neden olmasın ki?

Evde pek bir şey yapmamıştım. Yemek yemiş ve birazda resim çizmiştim. Eon Jin ve Jeong Gyu uyuyordu ben de her zamanki gibi yatağıma uzanmış düşünüyordum.

Ben gerçekten Jungkook'a aşık mıyım?
Peki o bana aşık mı?
Gerçekten bütün öğrencilerine bu kadar yakın mı davranıyor?
Sevgilisi var mı?

Düşüncelerimin arasında kendimi uykuya vermiştim bile...

Düşüncelerimin arasında kendimi uykuya vermiştim bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Autumn Day -TaeKook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin