Bilinmeyen numara: Bugün çok güzelsin.
Senin o davete katılmanı istemiyorum
Çünkü güzelliğin herkesi etkiliyor.
Tanrım! Seni sevmekle ceza mı yoksa ödül mu aldım anlamadım
KimTaehyung : hey! Mesaj atma.
Şuan gerçekten meşgulum
Patronum 7.mağazaya gelmesine rağmen birşey beğenemediVe benden yardım istedi.
Şuan kabinde
Ona beğendiğim takımı deniyor.
Bilinmeyen numara : birgün bir takım elbiseyi Beraber sana seçmek istiyorum :)
Mesela düğünümüzde?
Kim Taehyung: nasıl bu kadar eminsin ? Seni sevecegimden. Belki başkasından hoşlanıyorum.
Bilinmeyen numara: seni uzun zamandır tanıyorum tae.
Ve inan bana hayır deme şansın yok.
Sana kendimi sevdireceğim.
Kim Taehyung: pekala.
(Görüldü 17.45)
*******
Taehyung şuan arabasını lüks otele sürüyordu. Patronu sonunda onun beğendiği takımı giymiş,ona teşekkür bile etmişti. Tae buna gülmüştü. onun böyle sıcakkanlı olmasını beğenmişti. Otele gelince kapıda durmuş patronunun inmesini bekliyordu.
"Mutlaka içerde ol Kim Taehyung. Bilirsin tüm şirket orada olacak. "
Kim Taehyung kafasını sallayarak gülümsedi. Patronu aynadan onun yüzünü kısa bir zamanda inceledikten sonra indi.
Tae patronunun bu sıcak tavırlarını sevmişti. Artık yolculuk daha çekilir bir hale gelecekti.Arabayı valeye bırakarak otele girdi. O da takım elbisesini değiştirmişti. Siyah yerine gri giymişti. Patronu ise grinin bir ton koyusunu.
Ona el sallayan Hwasa'ya doğru yürüdü.
"Iyi ki geldin Tae. Sıkılmıştım. "
"Saol Hwasa. Söz verdiğim gibi." Tae göz kırparak gülümsedi.
Otelin salonu saatler ilerledikçe kalabalık olmaya başlamıştı. Seokjin ise üst locadan salonu izliyordu. Çoğu kişi yüzüne sahte bir gülümseme takıyor,yanındaki gidince de göz deviriyorlardı. Seokjin, soğuktu. Insanlar onla iletişim kurmaktan kaçıyordu. Sert bir yapısı vardı. Ve tavırları da bunu yansıtıyordu. Sahte olmak ona göre değildi çünkü. Eğer arkadaşları olacaksa samimi,sevgilisi olacaksa güvenilir olacaktı. Çünkü sosyal hayatı pek yoktu olsa da tek tük insan vardı.
Mesela en değerli arkadaşı olan Suho,onun hep yanında olmuştur. Kuzeni ve ayrıca arkadaşı olması onun için şanstı.
Saate baktığında konuşmak için aşağı inmesi gerektiğini anladı. Yavaşça merdivenleri inerken sesler az da olsa kesilmişti. Adımlarını tamamladıktan sonra küçük,dekorlanmis sahneye çıktı.
Şuan bütün gözler onun üzerindeydi. Alışkındı. Mikrofona vurarak rahatsız edici sesler çıktı. Daha sonra düzeltti.
En önde yayın muhabirleri vardı. Arka taraflarda yuvarlak masalar ve başında duran 3 5 kişi vardı. Şirketin üst kurulu ise arkasında insanlara bakıyordu."Şirketin yeni yıl dönümüne hepiniz hoşgeldiniz." Kulakları sağır edecek alkış sesleri.
Seokjin, bu cümleyi dedikten sonra onun yerine gelen sunucu eline aldığı mikrofonla konuşmaya başladı.
"Bilirsiniz ki Jinhit 'in çıkışından itibaren bizlerle olan kişilere teşekkür ederiz. Sayın konuklarımız sizler de hoşgeldiniz! Bizim için öncelik her zaman saygı ve disiplindir ki şirketimiz asla bu çizgilerden çıkmamıştır. Jinhit 'in 5.kuruluş yıldönümünü kutlamaktayız. Zaman ne çabuk geçiyor! "
"Daha fazla lafı uzatmamak adına Kim seokjin, yani Jinhit 'in kurucusu konuşmak için yanımızda. Buyrun bay kim."
Adam kim seok jin e mikrofonu vererek yana çekilmiş, jin kürsüye çıkmıştı.
Gözlerini her çalışanın gözlerine değdirdi. Patlayan flaşlar umurunda değildi.
"Büyükbabam her zaman kendimden emin olmamı isterdi. Çünkü kendime inanmak diğer herşeyi başarmaya bir adım daha yaklaşmak demekti. Ve ben Öyle yaptım. Şuan burada olan herkese çok teşekkür ederim. Emeğinizi şirketimize harcadığınız için teşekkürler sayın arkadaşlar."
Alkış sesi. Bir-kac gurur verici sözler ve devam eden konuşma.
"Daha önceki kuruluş yıldönümlerinde bu şirketi nasıl kurduğumu anlatmadım. Ama bu gece anlatacağım.
20 yaşında annem ve babamın birikmisi ile başladım bu işe. En sevdiğim işi yapmak kolaydı. Daha sonra tanindim. Bazı kişilerle çalıştım ve onların yardımıyla buraya geldim. Fazla detay vermek istemem. Onu başka bir zaman anlatacağım. Keyfinize bakın! "Kim Taehyung patorununun sözlerinin bitmesiyle kafasını alanda çevirdi.
Tanıdıkları kişiler başkalarıyla konuşunca tek başına kaldı.
Ve biraz sonra telefonu titredi. Okuduğu mesajla heyecanlanmıştı. Bilinmeyen numara onun otelin terasına çağırmıştı.
Biraz şaşırsa da asansöre binerek en son kata baktı. Kat sayısı arttıkça kalbinin hızı da artıyordu.
Umarım sevebileceğim birisidir diye düşündü.
Son kata geldikten sonra yukarı çıktı.
Teras in kapısını açtığında kimse yoktu.Gidip manzarayı izledi. Gökyüzünü,yüksek binaları...
Ve duyduğu sesle kalakaldı. Yanlış duyduğunu umarak arkasına döndü.
"Kalbini bana vermeye hazır mısın Kim Taehyung."
Aslında bu bölüm efso olacaktı ama ben kurguyu unuttum. Dedim Aşkım yaz gitsin.
Okuyucuların olması beni mutlu etti
Teşekkür ederim :)
11. Sınıf oldum lan :) lllamfmskdkak
*düzenleme.* Şuan ise 12'den mezun olacağım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr&Mr Kim/ Taejin (TAMAMLANDI)
Short StoryRomantik komedi Taejin sizler ile Düzenlendi. Gönül rahatlığı ile okuyabilirsiniz ♡ Kaderinizde birisi varsa eğer, en olmadık zamanda karşınızda belirir. #06.11.22 #taejin 1🌟 teşekkür ederim #02.03.21 #taejin 18. Sırada 🌞 40K 9.01.20 #taejin...