korkuyor kalbim

1.3K 112 29
                                    

Kim Taehyung, Kore'deki ünlü bir şirketten teklif almıştı. Güzel ve tanınan şirketti. Sirketin yönetmenliğine katılacaktı. Bunu kabul etti. Başarılı olmak için adımları tek tek sayarak çıkmıştı zaten. Zirve burasıydı.

   Ancak Ceo bayan Jessi  onunla görüşmek istemişti. Navigasyondan geleceği adrese bakıyordu. Fazla hatırlamıyordu buraları.

   Aradan geçen 1 yıl da,  ilk 3 ay okulunu  bitirip mezun olmuş daha sonra babasının ayarladığı bir şirkette yardımcılık yapmıştı. Oradan terfiler alarak yükselmişti. Gayet otoriter olması onun en belirgin özelliğiydi.

Geldiği yer sahile yakın bir kafeydi.  Kadının mesaj attığı masaya yöneldi.

"Hoşgeldiniz."

"Hoş bulduk bayan Jessi "

Taehyung uzatılan eli sıktı ve yerine oturdu.

"Bu teklifi kabul ettiğiniz için teşekkür ederim bay kim. Sizin direkt yönetmelikte olduğunuzu düşünme sebebim. Gayet başarılı ve ikna edici olmanız."

"Rica ederim efendim. Çalışkan ve uygun bir insanda olması gereken tavırlarım vardır. "

Taehyung kafasını sallayarak dinlediğini belli ediyordu.

"Bende öyle düşünüyorum."

Ve daha sonrası yapılacak şeylere geçmişti.

Kadın  o kadar  detay  vererek anlatıyordu ki Taehyung sıkılmıştı.
Gözleriyle etrafı tarıyordu.

"Bay kim! Bay kim?"

Tae kadına dönerek kafasını salladı.

"Buyrun dinliyorum. "

"Geçmişiniz ile  ilgili bir belge bulamadım. Önceki şirketiniz pek fazla detay vermedi. Ama sizden duymayı çok isterim?"

"Tabii. Üniversite 3 yılımı burada okudum. Daha sonra Amerika ya  gittim. Özel üniversite de tamamladım eğitimimi.  Ve ondan önce ünlü bir kişinin yanında şofördüm. "

Tae asla şoför olduğundan utanmamıştıÇalışan bir insan neden utansın ki ? Çalmıyordu. Kazanıyordu.

Gözleri bir bankta takılı kaldı. 2 erkek vardı. Tekini görüyordu. Gamzesi çok güzel görünüyordu. Yanındaki ise onu izliyordu. Her kelimesine gülüyor, sarılıyordu. Adamlar ayağı kalkmıştı. Tae yüzlerine çevirdi gözlerini.

  Donup kalmıştı şimdi.... Seokjin 'di değil mi o ?  Evet kesinlikle. O çocuğa sarılıyorgülüyor elini tutuyordu.

Gözleri ellerinde takılı kaldı tae nin.
Alamıyordu. Onu deli gibi seviyordu hani? Yalan mıydı?  Tae gözlerinin dolmasını engelleyerek ayağa kalktı.

"Kusura bakmayan Bayan Jessi. Yarın size uğrayacağım. Şuan acil bir işim aklıma geldi. "

Kadının ne diyeceğini beklemeden çıktı kafeden. Onları arkalarından izliyordu. Arabalarına binince o da bindi.

   Tae sinirlenmiş ve üzülmüştü  onu böyle görmeyi hiç beklemiyordu. Hakediyordu unutulmayı.

Çünkü o hiç unutmamıştı Jin'i. Gülüşünü ve bakışlarını.

Gözlerinden damlalar düştü. Elleriyle sildi.

Geldikleri yer bir siteydi. Jin araba'dan inerek o çocuğa sarılmıştı. Çocuk onun yanağını öperek içeri gitmişti. Jin in eli  yanağına gidince gülümsedi ve arabasına bindi.

Akşam olmuştu. Ve tae onu takip ederken ağlıyordu. Yüzünü sildi.  Onu ziyarete gidecekti.

(Tavsiye edilen şarkı : tutuklu. Çok güzel lan msmfkdkf )

Sonunda Jin eve  gelmişti. Anahtarla kapısını açıyordu.  Içeri girmişti .

Tae arabadan inerek yıllar önce ter ettiği eve  yürümeye başladı. Korumalar yoktu? Ne  yani hepsini mi çıkarmıştı işten? Demir kapıyı iterek içeri girdi.

Evin ziline bastı. 1 2 3 4 dakika bekledi ve cevap yok.

5 6 7 yine bekledikten sonra Jin onun için kapıyı açtı.

"Bu kadar erken sipariş verm-"

   
Jin kafasını kaldırarak pizzacı sandığı adama baktı. Yüzünü inceledi adamın. Yıllar önce onu terkeden adamın....

"Tae" diye mırıldandı. Tae ise  üstüne yürüdü adamın. Geri kaçtı adımlar.

"Ne o? Çok mu üzüldüm beni gördün diye?"

Bölüm sonu~~~

Oğlum ben bunu nasıl texting e başlıcam. Smcmdmc m

Neyse nasıl bitti. ?

Of of

Fıstık gibi bitti diyor kahyam

Keyfim diyor ki şimdi nasıl  çatlayacaklar  yb  gelene kadar 

Bem diyorum dayanamam mdfmdkcn

Good night 🌨❄🌨💞👌

Mr&Mr Kim/ Taejin (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin