Yazarın anlatımı...
"Hadi Jin. Çocukları bırak ve hazırlan. Ben bakacağım!"
Jin çocuklara bakan arkadaşına baktı.
"Ama Baekhyun, sen 4 çocukla başa çıkamazsın ki ? Hem chanyeol gelecek?"
"Ben chanyeol gelene kadar onlara bakarım. Sonra Xiumin e bırakırım. Hadi ama Jin hazırlan sen! Çocuğu bekletme."
Jin onu oturma odasından kovan arkadaşına baktı.
Taehyung aramış ve hazırlanmasını ,akşam yemeğine gideceklerini söylemişti. Jin itiraz bile edemeden Taehyung telefonu kapatmıştı.
Jin odasına geldi. Ilk olarak duşa girdi. Sıcak suyla birlikte aldığı duşun ardından bornozunu geçirdi ve odasına girdi. Dolabı açarak ellerini kıyafetlerinde dolaştırdı.
Ne giymeliydi? Ne uygun olurdu? Nerden çıktı bir anda bu yemek anlamamıştı ya...
Seokjin siyah takım elbisesini almış ceketinin altına da siyah bir sadece tişörtle kombin yapmıştı.
.
.*burada havali ve cool bulduğunuz bir şarkıyla devam etmenizi isterim. Oneri olarak super Junior : Lo siento:)
.
.
Seokjin boy aynası karşısında uzun bacaklarına giydiği pantolonun kemerini takıyor, tişörtünü içine sokuyordu. Masaya yaklaştı ve dudaklarına koyu kırmızı bir ruj sürdü. Göz kapaklarına sürdüğü kahverengi farı ile hoş gözüküyordu. Kolundaki gümüş saatine baktı. Saat sekizdi. Dokuzda buluşacaklardı. Jin saçlarını düzleştirmiş ve alnı açık olacak şekilde şekil vermişti. Son olarak ceketini geniş omuzlarından geçirdi. Düzelterek aynaya baktı. Yanda duran siyah sivri burunlu ayakkabıyı ayağına geçirdi. Telefonunu ve cüzdanını pantolonun arka cebine attı.Aşağı indiğinde çocukları bacaklarına sarıldı.
"Baba! Nereye gidiyorsun? Çok yakışıklısın. Babam izin vermez ki dışarı çıkmana!"
"Ama oğlum onun yanına gidiyorum."
Diğer oğlu konuştu bu defa.
"Öyleyse çok yakışıklısın baba! Sana benzeyeceğim şimdiden belli."
Ve küçük çocuk saçlarını geriye atar..Seokjin ve Baekhyun gülerek onları izlerken Baek ayağa kalktı ve Seokjin in karşısına geçti.
"Harikasın Jin-ah! Taehyung kalp krizi geçirecek. "
"Öyle deme Baek! O bana lazım. "
"Bekletme çocuğumu. Defol! Iyi eğlenceler. "
Seokjin şifonyerden anahtarı aldı ve evden çıktı. Şubatın serin rüzgarı vardı. Kar yağmış olsa da fazla yoktu ama soğuğu kesinlikle hissediyordu Jin.
Arabasına binerek Taehyung un konum olarak gönderdiği adrese doğru yola çıkmıştı. Heyecandan atan kalbini boşvermeye çalışıyordu. Sanki ilk buluşmaya giden çiftler gibiydi.
*
Seokjin geldiği adrese baktı. Bu evde ne yapıyordu Taehyung? Geniş bir villaydı. Bahcesinden içeri girdi Jin.Ve Taehyung u aradı.
"Ben geldim. Ama burası neresi Taehyung? Bir iş yemeği mi ?"
"Kapı açık. Içeri gel."
Jin yüzüne kapanan telefonu cebine attı ve kapıyı itti. Içeri girdiğinde etrafın karanlık olacağını düşünüyordu ki küçük mumlarla süslenmiş olduğunu söyledi. Seokjin aşık bir şekilde güldü. Gideceği çizgi boyunca iki tarafına mor mumlar koyulmuştu. Onları takip etmeye başladı Jin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr&Mr Kim/ Taejin (TAMAMLANDI)
Short StoryRomantik komedi Taejin sizler ile Düzenlendi. Gönül rahatlığı ile okuyabilirsiniz ♡ Kaderinizde birisi varsa eğer, en olmadık zamanda karşınızda belirir. #06.11.22 #taejin 1🌟 teşekkür ederim #02.03.21 #taejin 18. Sırada 🌞 40K 9.01.20 #taejin...