Sabah yine giydiğim takım elbisemi düzelterek araba da beklemeye başladım.
Kim Seokjin'in beni sevme ihtimalini düşünemiyordum.
Çünkü o asla çalışanıyla böyle olmak istemez.
Özellikle şoföründen.
Düşüncelerim az da olsa doğru çıkmıştı.
Bilinmeyen olarak mesaj atmaya başladığında ondan hiç şüphelenmedim. Ancak son mesajlar da az da olsa emin olmuştum.
Onun olduğunu bilmeden önce kafam karışıktı. Çünkü beni öpmeye kalkışan bir patron ve bilinmeyen bir adam.
Ikisi de beklenmedik bir şeylerdi.
Özellikle ondan beklemezdim..
Kapının açılma sesiyle kendime geldim. O gelmişti. Arka koltuğa oturmuş bana gülümseyerek bakıyordu.
"Günaydın Taetae"
"Size de efendim"
"Hadi ama bari yan yanayken resmi olma."
"Tamam."
Ne diyebilirdim ki ? Sessizce geldik.
Ilk önce şirkete gelmiştik. Indi. Bana gülümseyerek tabi ki.
Gidişini izledim. Nasıl beni sevmişti ki ? Doğru düzgün konuşmadan. Belki hareketlerimi sevmiştir ha?
***
Şirketin önünde beliren siyah arabayla misafirin geldiğini anlamıştım. Çünkü şirket çalışanları onları girişte izliyordu.Daha sonra aralarından uzun olanı öne adımladı. Araba nın kapısını açtı. Bir el uzattı içeri doğru.
Bir el tuttu elini, ayağını arabadan indirerek doğruldu. Güzel vücudu vardı. Kabul. Ne işi vardı acaba?
Jin ile konuştu ve yürümeye başladılar. Jin elini sırtına koymuştu kibarca. Bir an sinirlendim. Ne diye elini koyarsın ki ?
Bana bakarak göz kırptı. Kafamı çevirerek terslemiş oldum. Yani öyle düşünüyorum.Bakan kişiler de onları takip ettikten sonra bende arabaya bindim. Ayağımı sallıyordum. 5 dakika geçmişti,10 dakika geçmişti.
Gidecek bir yerimiz vardı değil mi? Ne diye gelmiyordu ki ?
Gözlerini kapatarak radyodan şarkı açtım.
Bu aralar neler yaşadım aklım almıyordu. Ama düşünmeyecektim. Benim için doğru neyse onu yapacaktım. Gözlerim mayışmıştı bile...Gelen ses ile gözlerimi açtım. Seok jin caman vuruyordu. Hızlıca kapıları açtım ve onlara kapı açmak için indim. Kadın beni süzerken rahatsız hissetsem de Jin onu arabaya doğru yürütmüştü.
Jin de bindikten sonra ayna dan onlara baktım.
Bu kadın fazla mi arsızdı? Resmen beni süzüyordu.
"Nereye efendim?"
Jin gerilmiş şekilde bana baktı.
"Eve Taehyung. Eve."
Bana dosdoğru bakarak konuşması açıkçası korkutmuştu. Kadın beni süzüyorsa ne yapabilirdim ki?
"Sizin her çalışanınız böyle mi Bay jin? "
"Nasıl Bayan Greace (salladım)?"
"Yakışıklı ve genç?"
Jin benden bahsettiğini anlar anlamaz bana baktı.
"Aslında çok yakışıklı olduklarını sanmıyorum. Siz daha ilgi çekicisiniz."
Jin resmen kadına iltifat etmiş gibi gözükse de bana da aynısını demişti. Ne yalan söyleyeyim egom okşandı.
Ve yolculuk eve kadar böyle geçti.
Gergin ve sık sık bir gözlemle...
.
.
.
Bölüm sonu~Oğlum ben kitapla ilgilenmedigimde daha yüksekte duruyor sjfndjdj
Ilgilendim ilk 17 'ye sonra 20 ye düştü:(
Neyse öptüm bayyys
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr&Mr Kim/ Taejin (TAMAMLANDI)
Short StoryRomantik komedi Taejin sizler ile Düzenlendi. Gönül rahatlığı ile okuyabilirsiniz ♡ Kaderinizde birisi varsa eğer, en olmadık zamanda karşınızda belirir. #06.11.22 #taejin 1🌟 teşekkür ederim #02.03.21 #taejin 18. Sırada 🌞 40K 9.01.20 #taejin...