Tower

798 69 14
                                    

Yazar anlatımı...

Jessi nin galasına gelen Taehyung ve Seokjin ayarladıkları otelde vakit geçiriyorlardı.

Seokjin yorgun olduğu için duş almış ve uyumuştu. Taehyung ise sorun çıkaran işlerini hallediyordu.

Telefonu kenara atan Taehyung, yatakta yatan jin in yanına yattı. Saat gece  1 'di ve yolculuk onları yormuştu.  Taehyung, kafasını jin in ensesine koymuş ve gözlerini kapatmıştı.

  Odada sakin nefesler ve sadece kalp atışları vardı. Taehyung gülümsedi.

Bu deli adamla nasıl başlamıştı bu hikayeye?  Ondan uzak kaldığı hergün daha da mutsuz olmuştu. O zaman anlamıştı ki Seokjin onun hayatında önemli yer ediniyordu. Aynı duyguları o da hissetmeye başlamıştı. Uzaktan takip etmişti Jin i. Magazinden, dergiden, televizyondan... birgün birisiyle karşısına çıkacak diye çok korkmuştu.  Lay vardı sonra... Onun yerine Lay vardı. Ona da kızamıyordu. Teşekkür ediyordu hatta.

  Giderken yıkık bir Harabe bırakmıştı arkasında. O harabeyi gül bahçesine çeviren kişiye nasıl nefret beslesin ki? Jin in yüzünü güldürüyordu ya buna bile minnettardı.

Hep korkmuştu Taehyung yanlış Kişi ye aşık olmaktan ve başına gelmişti. Doğrulardan, çevresinden kaçmıştı. Ama geldiği yer yine onun ibadet hanesiydi. Jin in kokusunu bir kez daha çekti içine. Gözünden düşen yaş damladı ensesine.

"Sana söz veriyorum kim  Seokjin, gözünden mutluluk yaşından başka bir yaş akmayacak. Kalbin sadece geleceğimiz için atacak."

Jin kıpırdadı.  Taehyung a çevirdi yüzünü. Kırparak açtığı gözleri Taehyung un gözlerine geldi. Gülümseyerek geri kapattı. Kollarını Taehyung a atarak kendine çekti.

"Yine Ne düşünüyorsun şapşal? Kokunu özledim."

Burnunu Tae nin boynuna sürttü. Taehyung gözlerini kapattı.

"Sadece seni düşünüyordum Kim Seokjin. "

Seokjin dudaklarına kapandı bu defa. Narin bir öpücük bıraktı ki Taehyung daha fazlasını istiyordu.

"Her zaman beni düşünür müsün? "

Jin ellerini Taehyung un ince beline indiriyordu...

Mr&Mr Kim/ Taejin (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin