Sevgilim: jin jin jin jin jin jin jin
Kim Seokjin!
Kim Seokjin: Efendim değerlim.
Sevgilim : Ne yapıyorsun?
Kim Seokjin: toplantıya gidiyorum
Sen ?
Sevgilim : Markete gitmeyi planlıyorum.Ama sen gelince
Akşam yani.
Beraber alışveriş yapmayı özledim.
Kim Seokjin: Olur xmcmskck
Bende seni özledim :)
Sevgilim: Bana hemen iyle dewe
Şaşırıyorum
Aptal
Bende seni özledim 😝
Kim Seokjin: Pekala
O zaman akşam kesinlikle beraber uyumalıyız
Kokunu zihnimde tutmam lazım.
Özlemim ancak öyle geçer.
Sevgilim: tamam tamam smmcdk
Ben şimdi hazırlanıyorum
Derse gitmem lazım..
Akşam görüşürüz
Kim Seokjin: görüşelim bakalım ;)
Kim Seokjin telefonu cebine atıp dışarı,toplantı odasına gitmeye başladı. Sekreteri de hemen yanında yürüyordu.
Odaya girdiklerinde Bayan Jessi ve Taehyung ve bir de geçenki buluşma da yanlarında olan kadın gelmişti.
"Hoşgeldiniz bayan Jessi. Siz de Bay Kim."
" Buyrun başlayalım."
"Bu ortaklığı hemen duyurmak istemiyorum Bay Jin. Yapacağımız Reklam ve iş bittikten sonra aniden gündem olmak,daha fazla etkili olur diye düşünüyorum."
"Kesinlikle haklısınız Jessi hanım."
"Bu yüzden güzel bir reklam yüzü bulmalıyız. Ben bunun için Kim Taehyung u uygun gördüm. Bizim için olmayı kabul etti. Değil mi bay kim? "
Taehyung gözlerini jin in gözlerinden çekerek kadına baktı.
"Kesinlikle Bayan Jessi."
"Ortaya koyacağımız iş ise yeni sezon ürünlerinin tanıtılması. Meydan'daki büyük televizyonda bizim sezon kıyafetlerimiz ile yürüyen Kim Taehyung, Diğer yanda ise sen ve benim bir fotoğrafımız. Halk kesinlikle çıldıracak! "
Jin in bunu kabul etmesinin bir diğere sebebi ise, bu kadının yaptığı,yaptırdığı çılgınca kıyafetler gündem olması. Gençler takip ediyordu Jessi yi. Ve gelecek paranın %49 u onun olacaktı. Bu büyük miktardı.
Ne kadar satış o kadar para demekti.
"Peki benden istediğin son kısım neydi?"
"Sen ve ben sponsor olacağız Seokjin. Iki şirkteyim ortak yapımı. Nasıl Zirveye çıkacağız ama!"
Toplantı bittiğinde jin aldığı notları,Reklam işini kime vereceğini yazdıklarını sekreterden aldı.
"Jessi Hanım, fotoğrafcı geldi efendim."
Jessi nin yanındaki kadın bunu söylediğinde Jessi yüzündeki gülümsemeyle Jin e döndü.
"Diğer günler tamamen dolu olacağım için bugün fotoğraf çekimimiz var Seokjin. Bizim için Uygun bir oda var mı?"
"Tabii ki de var Jessi. Ancak fazla Sade bir oda. Sorun olur mu?'
"Hayır hayır tam tersine mütevazı bir yerdir."
Jin kafasını sallayarak onu takip etmesini söyledi.
Fotoğrafcı da onlara katıldıktan sonra kendi odasının karşısındaki boş odaya girdi. Genelde dinlenmek için yapılan extra bir odaydı. Ama Jin o odayı gerekli şeyler için de kullanıyordu.
Içeri girdiklerinde fotoğrafçı kamerayı ayarlamış onları çekiyordu.
Ilk olarak Jessi ve Jin, daha sonra Jessi ve tae.
Jin ve tae de ellerini sıkarak kamera ya bakarak gülümsediler
Jessi de sonunda 3 'li bir fotoğraf çekişmelerinin güzel olacağını söyledi.
Fotoğraf işi bitince Jin onları yolcu etti ve odasına girdi. Ama ac olan kapıya bakınca Tae yi görünce heyecanlandı.
"Sorun mu var Bay kim?"
Jin yerinden kalkarak onun karşısına geçti. Ancak tae ona doğru adımlar atınca geri geri gitti.
En sonunda duvara yaslandı.
"Ne yapıyorsun sen ya?"
"Hımhım sorun var jin. Sorun benim yanımda olman gerekirken başkasının yanında olman. "
"Senin yanında olmayı redettigin gün bitti tae. Şimdi yanında durursam kendime hakaret ederim.
Ve Ben sevgilim in yanında mutluyum.""Ona alıştın Jin. Onu sevmiyorsun. Ve seni yanıma alacağım. Ne edip edip alacağım. "
Tae jin in dudağının kenarına öpücük verdi ve gitti. Jin ise biraz orada kaldıktan sonra yerine oturdu.
Bölüm sonu~
Arkadaşlar bir taejin daha yazmaya karar vermiş bulunmaktayım smxmsk
Ama bu mafya li olsun diyorum.
Neyse good günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr&Mr Kim/ Taejin (TAMAMLANDI)
Short StoryRomantik komedi Taejin sizler ile Düzenlendi. Gönül rahatlığı ile okuyabilirsiniz ♡ Kaderinizde birisi varsa eğer, en olmadık zamanda karşınızda belirir. #06.11.22 #taejin 1🌟 teşekkür ederim #02.03.21 #taejin 18. Sırada 🌞 40K 9.01.20 #taejin...