gözlerin kalbime değdi yine.

2.1K 190 48
                                    

Selam arkadaşlar. Bu bölümü  texting yapmak istemedim. Dokunaklı bölüm çünkü. Ama Kim Taehyung un neler hissettiğini diğer bölümde görürsünüz. Ayrıca çok deli şeyler yapcam.

Hadi okuyun ~

Kim Taehyung un ağzından....

Şuan şirketin önünde patronumu bekliyordum. Fazla sıcak olduğu için lüks aracın camını açtım ve kafamı koltuğa yatırarak gözlerini kapattım.

Saat sabahın 10 u ve ben sadece tüm gün gibi kapıda bekliyorum. Sıkıcı tempo ya vücudum alışmıştı.

Tempo da olan sadece kollarım veya bacaklarım değildi. Beynim de aynı tempo da beni çok yoruyordu.

Bana sürekli mesaj atan kişinin daha kim olduğunu bilmiyordum ve çevreye fazla şüpheci bakıyordum.  Onun benden hoşlandığını anlamıştım. Aşık olduğunu bilmiyorum. Çünkü tam anlamıyla aşka inanan birisi değilim.

Ve diğer sorun patronum kim seokjin. Beni hala öpmeye çalıştığı geceyi unutamıyorum. Unutmaya çalıştığımda ise ayna dan beni inceleyen suratını görünce bakışlarımı hemen ondan çekiyor,bunu düşünemeye çalışıyordum. Onun gibi başarılı bir adam olmak isterim. Ama davranışlarını asla sergilemek istemezdim. Çok soğuk ve az çok konuşuyoruz. Ben samimi bir patron olmak isterdim.

Duyduğum sesle gözlerimi açtım. Bayan hwasa cama vurmuştu. Bana gülümseyerek bakıyordu.

"Nasılsın bay kim ?"

"Iyiyim bayan hwasa. Siz nasılsınız?"

"Bende iyiyim. Mola olduğu için bir kahve alarak yanına geldim. "

Bardağı bana uzatmıştı. Teşekkür ettim.

"Yarın yapılacak  kutlamadan haberiniz var mı?"

"Bilmiyorum  ne kutlaması?"

"Yarın Jinhit 'in (mdfmmdmd  benim bebegimin şirketi ) kuruluş yıldönümü ve Seokjin bey 12.zincir otelinde kısa bir parti verecek. "

"Ah bilmiyordum. Söylediğiniz için teşekkürler."

"Gel ve içerde beni bul yakışıklı.  Konuşacak şeylerimiz olabilir."

Hwasa tam arkasını dönmüştü ki çarptığı bedenle dehşete düştü. Kafasını eğerek yana çekilincebedenin sahibinin Bay kim  olduğunu anladım.

"Çok özür dilerim efendim. Dikkatsizim.'"

"Kesinlikle öylesin Bayan. Daha çok dikkat etmeni öneririm. Hem  burada ne yapıyorsun?"

"Bay kim e kahve getirmiştim efendim. "

"Diğerleri işe başladı bayan hwasa. Zamanını bu tür şeylere harcama. "

"Peki efendim. Iyi günler."

Bay jin in gözleri bana baktığında yutkunmadan duramadım. O da gözlerini kapatıp açtı ve asla kapıyı açtı.

"Evime görür beni Kim. Çok yorgunum."

"Peki efendim. "

Bana resmi bir şekilde seslenmemesi tuhaf gelmişti. O her zaman resmi bir kişiydi. Konuşmasıyla ona döndüm.

"Çalışanımı oyalamak hiç iyi hareket değil Taehyung. Şoförümün şirketteki kişilerle samimiyet kurmasını istemem. Herhangi bir ilişki bile."

"Pe-peki efendim. Sadece beni bir kutlamadan haberdar etti o kadar."

Bana adımla seslenmesi kalbimin hızlanmasına yol açmıştı. Ve bu iyi değildi.

Kafasını cama çevirerek uyumaya başladı. Bende arada bir ayna dan onun mükemmel yüzünü inceliyordum. 26 yaşında olduğuna inanmıyordum. Benden küçük bile gösteriyordu. Ve bu çok hoştu.

Neden onu izlediğimi düşününce önüne döndüm

Eve geldiğimde farketti ve birşey demeden arabadan indi.

Bölüm sonu~

Diğer bölüm texting mi olsa acaba?

Keyfim: he kanka bence de

Kahyam: öyle duygular pek hissedilmez ki yaz gitsin.

Ben: yarı texting yarı normal yapam.

Evet en mantıklısı :(

Baybay 💫

Mr&Mr Kim/ Taejin (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin