gün sonra ( pasaport,bilirsiniz neredeyse maddi durumu iyi olan bütün koreliler de olur xmfmm biz fakiriz o başka )
🕶😭🐰😭
Kim Taehyung: Bugün uçağım var
11 a.m. de yani sadece birkaç sonra gidiyorum.
Yanına geldim. Koruman içeri almadı.
Sadece veda etmek istemiştim
patronum ve arkadaşım olarak.
Kötü son istemem.
Kendine iyi bak tamam mı?
Kış aylarında özellikle bol bol c vitamini ye
Görüşürüz.
(Görüldü 10.23)
Kim Seokjin: Bem zayen iyim.
Sacede board uykumsz
Takam iyi ylocuklar
(Görüldü 10.30)
Kim Taehyung: iyi olsan yanına gelmeme izin verirdin.
Ama sorun değil
En azından cevap verecek kadar iyisin
Ama unutma
Benim suçum değil.
Yazar ın anlatımından.
Seokjin, kaçıncı peçete kutusundan aldığını bilmediği peçeteyle burnunu sildi. Koca bir çığlık attı.
"Ne diye gidiyorsun be adam ! Sana Kore'nin en iyi okulunu sunacağımı bilebilirdin."
Ayağını önündeki üstü peçete dolu masaya vurdu. Masanın üstündekiler yerle buluşmuştu. Ayakkabısı olduğu için şanslıydı. Yere eğildi ,vurduğunda düşen peçeteleri ve alkol dolu olan ama yere düştükten sonra, parçalara ayrılan bardağı eliyle toplamaya çalışıyordu.
Bunu buğulu gözlerle yapmaya çalıştığı için eline giren camı acıyla beraber hissetmişti. Gözlerini kışpışrtırdı ve daha net görmeye başladı.
Orta bir parça baş parmağının altında kanını boca ediyordu. Alkolunde olmasıyla yanıyordu.
Parçayı çıkardı ve hızlıca üst kattaki lavaboya koştu. Elini musluğa tuttu ve gözlerini kapattı.
Gözleri ayna karşısındaki bitkin bedenini buldu. Göz altları morarmış, saçları dağılmış, dudakları kurumuş ve üstündeki tişört e lekeler bulaşmıştı.
Yere çöktü. Bacaklarını kendine çekerek ağlamaya başladı. Çaresizlik içinde dakikalarca ağladı ve ayağa kalkarak eline pansuman yaptı. Daha sonra duşa kabine girerek suyu akıttı.
Banyo dan çıktıktan sonra bornozuyla odaya girdi jin. Kıyafetlerini seçti ve kurulandı. Yatağına gitti, yorganın altına girdi ve üzerine çekti. Sehpanın üstünde duran telefonu aldı eline. Dışarıdaki en güvendiği korumasını aradı. Lucas.
"Akşam bayan Eun a söyle eve gelsinler ve yemek yapsınlar. Uyuyacağım. "
Dedikten sonra telefonu kapattı.
Cenin pozisyonunda gözleri kapalı düşünüyordu.
'Toparlamalıyım! Bu sen değilsin jin. Bir kişi gitti diye hayattan kopamazsın. Kalbinin soğumasına izin vermemelisin.
Unutacağım. Daha da güçlü bir jin olacağım. Dayanacağım. Kimse canımı yakamayacak bundan sonra.'Ve gözleri gün ışığında kapandı.
Bölüm sonu~
Oğlum ben bunu okurken ağlarım kiii
Çok duygusal mi olmuş?
Ama iyi gidiyor Bence sizce ?
Şey yapacağım sonraki bölümler de arada bir instagramlarini paylaşıcam.
Tamam sizi pek uzun bekletmem.
Görüşmek üzere.
Tmama hadi allah a emanet
Keyfim diyor ki ablamdan bir gryffindor cüppesi gelse ne güzel olur.
Kahyam diyor abimden para alınca bot al ama asa da güzel değil mi
Ben diyorum paramız yok ki znnfxjjsjc
Good days.dogru mu yazdım bilmiyom smcmdncj
💜🍂🍂 taejin le kalın. Çünkü en güzel sevgi onların ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr&Mr Kim/ Taejin (TAMAMLANDI)
Short StoryRomantik komedi Taejin sizler ile Düzenlendi. Gönül rahatlığı ile okuyabilirsiniz ♡ Kaderinizde birisi varsa eğer, en olmadık zamanda karşınızda belirir. #06.11.22 #taejin 1🌟 teşekkür ederim #02.03.21 #taejin 18. Sırada 🌞 40K 9.01.20 #taejin...