her şey eşit

1.3K 117 37
                                    

Kim Seokjin sonuncu toplantısından çıktığı gibi odasına gitti. Sekreterine onu gerek olmadıkça kimsenin rahatsız etmemesini söyledi.
   Kafasını sandalyesine koyarak gözünü kapattı. Son 1 yıldır yaptığı her şey daha da disiplinli ve güzel olmuştu.
Çalışanları artık  daha disiplinli davranıyordu. Geçen hafta Hwas'nın kovulması gibi hata yapmak istemiyorlar.

Seokjin ise her dakika sevdiğini düşünmeden edemiyordu. Taehyung....

Onu hala unutamamıştı ama alışmıştı yokluğuna. Onun yerine onu deli gibi seven Lay vardı çünkü. Lay'i kısa süre önce bir barda tanımıştı. Çok saf ama öyle gözükmeyen bir tipti. Kesinlikle ateşliydi.

    Ama Taehyung kadar iyi hissetirmiyordu. 

"Hey koca adam kıçını kaldır ve sahile gel hava çok güzel "

Seokjin okuduğu mesajla gülümsedi.
Lay e saygısı ve sevgisi sonsuzdu. Ceketini düzeltip masadan telefonunu aldıHızlıca asansörden indi ve arabasına gitti.  Otoparktan çıkarak  anayola  bağlandı. Müziğe ayak uyduruyor, etrafı süzüyor, yolu takip ediyodu.

Sahile geldiğinde arabayı bir yere park ederek  indi. Gözleriyle etrafı taradı. Lay elindeki  yemeği kediyle paylaşıyordu.

Seokjin dua etti Tanrıya. Iyi ki böyle birisini hayatına aldığı için.

Onun yanına giderek sarıldı.  Lay gülümseyerek ona baktı.

"Korkuttun beni! Bırakta yemek vereyim kedicige. "

"Olmaz. Bende ilgi istiyorum."

"Koca adamsin ama büyümedin hiç jin."

Lay gülümseyerek yemeğini son olarak kediye verdi ve Jin in elini tutarak yürümeye başladı.

"Sahil çok güzel değil mi ya ? "

"Senin gibi mi? " lay gelen iltifatla kızardı. Gözlerini denize çevirdi.

"Tamam ya! Utanmaya gerek yok. Dayanamıyorum bu tatlılığa."

Lay ona dönerek sarıldı. Kafasını göğsüne koydu.

"Seni çok seviyorum salak. Iyi ki varsın. "

Jin ona  çok şey demek istiyordu. Teşekkürler etmeyi. Ama yeri değildi.

"Iyi ki varsın hayatımda."

"Iyi ki hayatımsın."

Jin romantikligi bozarak açlığını dile getirdi.

Yakındaki lokantaya yürümeye başladılar.

Bir masaya geçerek oturdular. Lay sürekli etrafı gülümseyerek izliyor, gamzesiyle çok güzel duruyordu.

Jin siparişleri verdikten sonra lay e bakmaya devam etti. Daha doğrusu gamzesine. Birisine bu kadar yakışır miydi? Gamze... Onu güzel kılıyordu.

Jin in gözü bir anda arkadaki sarı saçlı çocuğa takıldı. Mavi gözleri vardı. Ve güzel yüzü. 

Tanıdık geliyordu  sanki. Çocukta izlenmiş hissiyle ona baktığında gülüşü soldu yüzünde. Kalbi takmıyordu Jin in.

Inanmak istemiyordu buna. Gelmemişti değil mi ?  Ama çocuk ona bakıyordu. Bu defa gözleri dolmuştu. Jin in gözleri dudaklara kaydı.

Ve çocuk adını sanki emir verilmiş gibi tekrar ediyordu. "Jin,jin,jin,"

Jin  kalbine sakin olmasını söylüyordu. Kolay değil di ama. Gözleri tekrar lay i buldu.

"Hayatımı süsleyen birisi var zaten."

Diye düşündü  Jin ve onu izleyen çocuğu görmezden gelerek Lay le birlikte delicesine gülmeye başladı.

Bu koyuncuk onu  güldürmeyi biliyordu.

Bölüm sonu!

Ne okudum.

Lay weibo guncellemesine yeni bir başlangıç yazmış! Ve takip ettiğim sayfa da kötü düşünmemeliyim falan yazmış

Nolursun aklıma gelen olmasın.

"((

Good night

Mr&Mr Kim/ Taejin (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin