"Б-би... Би чадахгүй нь ээ? " Жонгүгийн тайзан дээр гарах цаг аль хэдийн болсон байх бөгөөд тэрээр үүнийг хийхийг үнэхээр хүсэхгүй байлаа.
"Яагаад вэ Жонгүг? Хүмүүс чамайг л хүлээж байна шүү дээ? " Жимин түүнийг ятгахыг сүүлийн 10 минут оролдож байна.
"Тийм биш ээ Ахаа? Тэр намайг хуурсан гэхээс ү-үхтлээ айж байна. " Жонгүгийн хоолой зангиран гараа цагаартал атгах нь өрөвдөлтэй.
Жиминд өөрийнхөө хайрлаж байсан, хайрласаар ч байгаа хүнээ ингэж зовж байхыг харахыг үнэхээр хэцүү байлаа.
"Зүгээр дээ Жонгүг. Тэр чамайг хуураагүй. Магадгүй найзтайгаа хамт загварын тэмцээн үзэхээр ирсэн байх... "
"Үгүй ээ Ахаа? Т-Тэр намайг хуурч байгаа. Б-би бүгдийг мэдчихсэн... "
Одоо энэхүү хүндэт тайзнаа өмнөд Солонгосын алдарт загвар өмсөгч Жон Жонгүгийг урьж байна.
"Жонгүг бүгд чамайг хүлээж байна. Надад итгэ би чиний хажууд байх болно. ? "
Жимин арай л гэж түүнийг ятган тайз руу гаргалаа.
Тэр тайзан дээр гарсан даруйдаа огцом өөрчлөгдөн саяхан л тайзны ард уйлаад сууж байсан өрөвдөлтэй нэгэн байхаа болжээ.
Жонгүгийн бяцхан хөдөлгөөнд охидуудын зүрх хайлах шахаж золтой л тайзыг нураачихсангүй.
"Бурхан минь! Т-Тэр төгс юм ~аа? "
" Надад түүнтэй нэг шөнийг өнгөрөөх боломж олдвол өөрийгөө золиолсон ч хамаа алга ? Ким Тэхён чи азтай юм аа? Хэрвээ би-... "
"Амаа татаач дээ! А-ард түүний нөхөр сууж байна? "
Өнөөх ам хуураагүй чалчиж байсан охин амаа дарснаа 'Т-Тэр над руу аймар харж байна уу? " гэх нь тэр
"Үгүй ээ. Тэр нэг эмэгтэйг хөтлөөд явчихлаа. "
-
Жонгүг тайзнаас буухдаа тэвчиж байсан нулимсаа сул тавин чангаар уйлж эхлэлээ.
"Т-тайвшир Жонгүг а? Чи яачихав аа?... Битгий намайг айлгаад байлдаа? "
"Т-Тэр н...на-намайг харсан даруйдаа шууд л н-нэг эмэгтэйг хөтлөөд... Га-гарчихсан. Магадгүй Б-би түүнд х-хангалттай бус байгаа б-байх тийм үү. А-ахаа? "
"Ү-үгүй дээ чи бол хамгийн сайн нөхөр мөн хүүгийнхээ хайртай аав нь. "
" Г-гэхдээ би итгэхгүй байна. Т-Тэр намайг хайрлана гэж амласан биз дээ...-"
Жонгүгийг уйлагнан үгээ зөөж ядахад Жимин түүний уруулыг үмхэн авлаа.
"Пак Жимин Жон Жонгүг бол нөхөр хүүхэдтэй хүн... Чи буруу зүйл хийгээд байна? "