Finale

50 2 1
                                    

*flashforward*
"Ik wist dat je een van je exotische hemden ging aandoen." Louis vochtige lippen zijn zeer dicht bij Harry's kaken terwijl hij het luid zegt. De beats zijn zeer luid en de ogen van de jongemannen gaan lustig doorheen de club. Hun aanwezigheid is niet onopgemerkt. Enkele meiden hebben al oogcontact met hen gehad. Harry glimlacht vanachter zijn bierglas en zet dat weer even neer op de toog.
"Ik wist dat jij er enorm aantrekkelijk zou uitzien." Door de hese stem klinkt het katachtig en erg opwindend voor Louis.
"En wat doe je in zulke gevallen?" Louis' hand is allesbehalve braaf op Harry's strakke jeansbroek. Hij laat deze wel zakken als twee dronken meisjes zich voor hen aanbieden.
"Willen jullie dansen?" Voordat Louis naar Harry kan kijken, is deze al meegegaan. Het maakt Louis jaloers, hij slaat het aanbod van de brunette dan ook af en gaat alleen dansen, net iets verder. Zijn ogen staan vurig als het meisje Harry's strakke lichaam aanraakt en haar lichaam rond het zijne draait. Harry heeft maar aandacht voor één iemand; Louis. Hij deelt enkel een uitdagende blik met de man. Hun ogen verlaten elkaar geen seconde. Plotseling draait het meisje zich om en slaat ze onhandig haar armen rond Louis' hals. Hij ruikt onmiddellijk de alcohol. Harry merkt enkel het jaloerse gevoel in zijn onderbuik als ze ook haar lichaam tegen het zijne aanschuurt. Op een of andere manier geeft Louis hem geen uitdagende blik meer, maar eerder een 'help'blik. Hij begint dan ook spontaan te lachen en schuift naar de twee toe.
"Ik zou hem graag overnemen." Dronken als de vrouw is, danst ze zonder veel te zeggen verder. Louis lacht als hij die twinkeling in Harry's ogen ziet. Hij voelde zich niet op zijn gemak met een vrouwenlichaam op intieme plaatsen. Wanneer Harry zijn armen rond de man zijn heupen slaat, verandert Louis' blik meteen in iets ontspannen. Het is een puzzelstuk dat past. En iets allesbehalve ontspannen. Harry ziet de passie als ze zo dicht bij elkaar zijn en brengt zijn lippen naar Louis' oren.
"Ik heb een kleine verrassing voor je." Zijn ruwe vingers laat hij liefkozend over Louis' onderrug gaan.
"Ga je dat hier zeggen!" Louis moet moeite doen om zijn hoge stem boven de muziektonen te doen klinken. Daardoor lijkt het niet eens meer op een vraag. Harry glimlacht en slaat iets dominanter zijn handen rond Louis' middel. Hij voelt zich opgewonden, maar daarnaast voelt hij ook hun liefde en verbondenheid. Met zijn heupen stuurt hij hen naar een rustige plek in de grote zaal. Louis denkt even aan andere dingen dan een verrassing, Harry ziet het in zijn blik en ingehouden adem. Hij kust dan ook zijn slaap voordat hij weer gaat praten.
"Ik ben sponsor van het weeshuis geworden. Dat betekent dat ik help aan de vernieuwing ervan en dat ik een beslissende managementfunctie krijg." De hese stem kraakt, maar klinkt zo kalm in Louis' oren.
"Wat zei je?" Nee, dat had hij perfect verstaan. Nu dansen ze niet meer, Louis staat stil. En kijkt met grote ogen naar Harry die voorzichtig glimlacht. "Maar..jij hebt het al zo druk en nu met je nieuw filiaal en..." Harry sust die gedachte meteen door kort over Louis warme wang te wrijven.
"Maak je over die dingen geen zorgen. Iemand moet die kinderen goede zorgen verlenen. Ik ben dat niet, maar ik zorg er wel vo..." Louis verrast hem door zijn hete lippen wild op die van Harry te duwen. Het duurt een paar seconden voordat de kus gaat zoals hij moet gaan. Louis grijnst. Nee, hij doet meer dan dat. Hij straalt. Hij zou zo omhoog huppelen van plezier.
"Dat is echt geweldig, Har." Hij zegt het zo gemeend dat er zich kippenvel over Harry's lichaam verspreid. "Jij bent echt geweldig." Louis glimlacht tevreden. Harry denkt kort aan alle geweldige kinderen die hij nu kan helpen. Kinderen die niet hetzelfde als Louis moeten meemaken. Hun relatie startte met een trip en zal zo ook verder gaan.


Het laatste hoofdstukje, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 14, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Trip - LarryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu