Güç

164 27 2
                                    

Medyada almira var ama resimler hazırlanırken almila yazılmış.

~SERKAN~

Almira'nın özel olduğunu biliyordum fakat onun böylesine güçlü bir prenses olduğunu bilmiyordum. Canım yanıyor ve bir iki kemiğimin kırık olduğunu tahmin ediyorum ama simdi burda olanlar bana onları unutturmuştu çoktan. Yanında oturan çoçuk konuşmuyor sadece Almira'nın gözlerine bakıyordu. Korkuyormuş gibi görünmemesine rağmen yüzünde sadece hüzün vardı neye bu kadar üzülmüştü. Ve sevdiğim küçük kız ne zaman bu kadar büyümüştü? Doğru onu seviyordum hem de çok ama bunu ona bir türlü söyleyememiştim sonuçta o beni abisi gibi görüyordu.

Adam yanımdaki çocuğun saçlarını çekiştirdi ve çocuk sıktığı dişlerinin arasından küçük bir acı nidası kaçırdığı anda Almira nın etrafından halka şeklinde rüzgar esti. Ve birden yere düştü. Ama hiç bir şey olmamış gibi koşarak geldi ve adama tekme attı. Adam yere düştü o da beklemiyordu böyle bi tepki sanırım. Adam kıpırdayamıyordu. Almira da şaşkın şaşkın etrafına baktıktan sonra adama doğru yavaşça yürüdü. Adam ' dur yaklaşma anlatcam her şeyi aslında anneni kimlerin öldürdüğünü. Neden öldürdüğünü her şeyi anlatacağım. Ama bana zarar verme.

Derin bir nefes aldı adam. Herkes onu dinliyordu. Almira başını salladı hafifçe.

- Annen kurtarıcı peri bende koruyucuydum sizin gibi okulda tanışmıştık ve 10 yıl hiç ayrılmamıştık. Annen mükemmel bir kurtarıcı güçlü bir prensesti. Herkes onu çok seviyordu. Ve bende ona aşık oldum. Okul yıllarında aşık olmuştum ama ona hiç bir zaman söyleyemedim çünkü görevlerimizi aksatmaktan korktum. Kendi dünyamızı koruyorduk her zaman. 20 yaşımızdan sonra insanları korumamız gerektiğini onların korunmaya ihtiyaçları olduğunu söylediler ve bizi oraya gönderdiler. Ve insanlarla konuşmayı yasakladılar. Çünkü onlara aşık olmamız sonumuzu getirirmiş. Biz hiç konuşmadık ama 5 yıl geçtikten sonra bize güvenleri arttığı için konuşma yasağını kaldırdılar ve biz de normal insanlar gibi bir hayat kurduk kendimize. Bir çok arkadaşımız oldu, zaten mükemmel olduğumuz için herkes konuşmak için zaman kolluyordu. Taki bir gün annen ağlayarak eve geldiği zamana kadar. Ne olduğunu bile soramıyordum onu ilk defa ağlarken görmüştüm. O güçlü prensesin ağlaması benide ağlatmıştı. Annen ağlayarak hiç unutamadığım şu kelimeleri söyledi. ' yapmamam gereken bir şey yaptım Stan. Aşık oldum hem de bir insana bu nasıl olabilir ? Bu insanı düşünmeden duramıyorum o iyi mi yoksa kötü mü, hasta olur mu ? Bunları düşünmeden duramıyorum yardım et Stan.' demişti hıçkırıklarının arasından aklıma gelen ilk şeyi söyledim o da kabul etti.

"Gidelim Prenses."

o sadece başını sallamakla yetindi. Korkuyordu onu anlıyordum. Onun düşüncelerini okuyabiliyor olsaydim belki de herşey daha kolay olacaktı.

Almira anlamadığım bir şaşkınlıkla yanımdaki çocuğa baktığında oğlanın da bakışlarında aynı şaşkınlık vardı. Stan tekrar konuşmaya başladığında tüm gözler yine ona dönmüştü.
- Bir birimiz cok yakındık ama asla uzaktan ya da düşüncelerimizle haberleşemiyorduk bu yüzden onun gerçekte ne istediğini bilemedim ve o gece o şehri terkettik. Yeni bir dünya kurduk kendimize ama annende hiç iyi değildi ilk bir hafta her gece ağlayan sesini duydum tabi ki sesini duyurmamak için bazen yastıkla kapıyor ağzını bazense müzik açıyordu ama ben duyuyordum. Aradan haftalar geçmesine rağmen annen hiç iyi olmadı hiç gülmedi. Hala çok güzeldi ama o gülmeyince hiç bir şey doğru düzgün gitmiyordu. Aradan 3 ay geçmesine rağmen durum degişmedi hatta kötüleşmişti çünkü annen evden bir kere çıkıyor bazen saatler sonra geliyordu. Bir gün onu görünmez olup takip ettiğimde nereye gittiğini anladım o babana gidiyordu bir köşede gizlenip saatlerce babanı izleyip sessiz sessiz ağlıyordu. Bende onu izleyip ağlıyordum. Bir gün karşıma çıkıp artık prenses olmak istemediğini söyleyip babanın yanına gitti. Durdurmaya çalışsamda beni dinlemedi. Babana onu sevdiğini söylemesine bile gerek kalmadı çünkü meğer babanda anneni seviyormuş. Annene onu sevdiğimi gitmemesini söyledim ama o özür dileyip gitti. Bir yıl sonra ben tek başıma korumaya çalışsamda tek başıma hiç bir şey yapamıyordum. Ve koruyuculuktan atıldım güçlerimi alamayacaklarını çünkü eğer güçlerimi alırlarsa benim bir hiç olacağımı söylediklerinde beynimden vurulmuşa döndüm anneni aradım her yerde ama hiç bulamadım taki 15 yıl sonraya kadar. Onlar bulmuşlardı annenin ve babanın yerini ve cezalarını vereceklerdi cezaları ölümdü. Onlar kimmi onlar çok güçlü ve aslinda sana çok yakın.. "

~TAN~

Korumanın cansız bedenini yerden kaldırırken,artık hareket edebiliyor olmak çok güzel, Almira etrafı kolaçan ediyordu. Nereden geldiğini anlamadığımız bir ok adamın tam kalbine saplandı aslında bunu benim hissetmem gerekiyordu ama hissetmemiştim. Her şeyi duyduktan sonra Almira biraz durgunlaştı fakat asıl soruyu hepimiz çok merak ediyorduk peki annesini kim öldürmüştü? Muhtamelen koruyucuyu öldüren kişi herkimse ben veya Almira bile fark etmediğine göre oda bizden biri olmalıydı. Almira yavaşça Serkan'a yaklaştı. Onun vücuduna elini değirmeden iyileştirdi kemiklerini kaynattı. İkiside hiç konuşmuyordu en sonunda Serkan yapmacık bir sesle

- İyi ki ikimiz birbirimize aşık olmadık paytak. İyi ki sen beni abin ben seni kardeşim gibi görmüşüm.

Dedi tebessüm ederek ama Almila ya aşık olduğu o kadar belliydi ki. Neyse en azından Almira'ya söyleyip de kızın aklını karıştırmıyordu.

Hepimiz evin yolunu tutarken Yaprak ormandan bilgi almaya çalışıyor Scott ise yeni bir tehlikeye karşı etrafı dinliyordu. Ama benim merak ettiğim sorular vardı bunu kime sorabileceğimi bilmiyordum. Çünkü bizim aramızdaki bağ nasıl bir bağ da düşüncelerimizle konuşabiliyor hatta bazen düşüncelerimizi okuyabiliyoruz bunu anlamıyordum.

Almira'nın Babaannesi sıkıca torununa sarıldıktan sonra benim yanımdaki Serkan'a da sıkıca sarıldı. Burdan bakınca bir aile gibi görünselerde Almira artık onlarla aile değildi. O annesinin ve insanların duygularına sahip güçlü bir prensesti. O en büyük Güçün sahibi.

O kurtarıcı. Ya o da annesi gibi aşık olursa okula ilk geldiğinde Serkan denen o çocuğa hissettiği şeyler de annesinin babasına hissettiği duyguysa...

Beğendiniz mi :) ee voteleri göremiyorum :)

SIRLI OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin