1

276 14 25
                                    

Sarışın kız önündeki adama tip tip bakıyordu bir de güvenlik şefi olacaktı. Ama ponçik bir güvenlik şefi idi. Yanlarındaki diğer iki kişi de aynı şekilde adama bakıyordu.
Pepper: Ciddi misin ya? Ne demek en son üstünde çalıştığımız şeyi çaldılar.
Peter: Beck çalmış olmasın? Attığı videodan beri çok kez buraya girmeye çalıştı.
Kız üçlüyü sakince dinliyor ve ihtimaller zincirini oluşturuyordu. Birisi onun son tasarımını çalmıştı. Çalan kişinin ne için kullanacağı da meçhuldu. Kız sonunda konuşmaya karar verdi.
Fallon: Neden bilgisayardan kullanıp kullanılmadığına bakmıyoruz. Böylece konumunu da bulabiliriz. Ayrıca sen Natasha Romanoff un şifresi ile alınmış dedin. Ölü birinin şifresini çalabilecek kişileri ve cihazları bulalım. Sonrası kolay.
Peter: Fazla sakinsin.
Fallon: Ablan Stark bebeğim.

Kızıl saçlı kız heyecanla evine girdi. Öğrendiği haber gerçekten ürkütücü idi.
Dawn: Logan inanamayacaksın birisi Stark endüstrilerinden yeni bir tasarımı çalmış. Ne olduğunu kimse bilmiyor...
Logan: Belki de zaman yolculuğu yapmaya yarıyordur. Ne bileyim bizimkilerin evreni kurtarmak için yaptığından bir üst model falan.
Dawn: Güzel tahmin. Şaşırdım böyle iyi tahmin etmene.
Logan: Doğal ya ben çaldığım için biliyorum.

I was made for lovin'youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin