17

58 7 29
                                    

Fallon ve Logan o öpücüğün tuhaf ve alkol etkisi ile olan bir öpücük olduğuna karar verirler. Kimseye söylemeye gerek yoktur. Peter da zaten o gece unicorn falan da gördüğü için Fall ve Log olayını hatırlamıyordur. Yaşasın unicornlar.
Natasha: Kahvaltı hazır!
Logan  akşamdan kalma şekilde mutfağa gelir.
Logan: Ya anne bağırma lütfen.
Nat: Normalde bu kadar içtiğiniz için kızardım ama Tony nin zulası olduğu için sadece gülüyorum.
Logan: Vay mükemmel bir arkadaşsın.
Nat: Tabiki Logancım.
Logan masaya oturur ve önündeki içecek ile bakışır.
Logan: Bu ne?
Nat: Akşamdan kalma içeceği. İç.
Logan: Tamam.
Anasının oğlu hemen kafasına diker. Onları izleyen adamda haberleri yoktur. Bucky bir saattir yakın mesafeden onları izliyordur. Logan ve anne sözcüklerini duymuştur.
Bucky: Demek tanımıyorsun öyle birini.... Bu kim o zaman Natalia. Logan dediğine eminim çünkü.
Logan ve Nat gülerek sarılırken Bucky onları izlemeye devam eder.
Bucky: Bu çocuğun benim oğlum olduğundan emin olduğum kadar eminim hem de.
Bucky onları izlemeye devam ederken saçını dağınık şekilde toplamış Dawn da mutfağa girer bir dalgınlık anı ile Bucky ile göz göze gelir.
Nat: Dawn neye bakıyorsun şokla?
Dawn Nat ı duymamış gibi bakmaya devam eder.
Dawn: Baba?
Logan: Anlamadım?
Bucky vahiy almışcasına kızın kim olduğunu anlar üçünü bir arada görünce tamamen her şeyi hatırlamış gibi hisseder. Sessizce kıza bakmaya devam eder.
Bucky: Dawn.

I was made for lovin'youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin