1998 Rusya (Nat 14 yaşında)
Genç kız az önce tanıştığı kuzeninin gidişini seyredip omuz silkti.
Nat: Tuhaf. Çocuk yanlışlıkla bana anne dedi. Ay bir de gelecekten gelen oğlum çıkıyormuş. Ay ne gülerim.
Nat kendi kendine kıkırdarken arkasından sarı saçlı bir kız gelir.
Yelena: Delirmeye mi başladın sen? Madam B seni çağırıyor. Yeni bir öğretmenimiz varmış. Tuhaf bir kadın. Anya da pis pis kıkırdıyordu yani kesin sıçtık. Bu arada Sonya ve Petra yı gördüm.
Nat: Eğitime başlayacaklar....
Yelena: Evet.
Nat: Anya o yüzden gülüyor... Tabi ya Yelena onlara bir şey yapacaklar! Koş!
Ondan sonra olanları Nat asla unutmadı. Her zaman şüphelendiği şeyin doğru olduğunu anlamıştı. Onlar RedRoom'un piyonlarıydı. Hep öyle kalacaklardı.
Nat: YELENA!Günümüz
Fallon: Vay amk.
Dawn: Evet.
Fallon: Metal kol ve kızıl kafa?
Logan: Evet.
Fallon: Vay amk.
Logan: Bunu söylemiştin.
Fallon: Yine söylüyorum. Eviniz güzelmiş bu arada.
Dawn: Soyadımız Barnes. Ross'un anlaması ve bunu kullanması an meselesi.
Fallon: O zaman benimle gelin. Beck Peter ın hayatını mahvettiğinden beri ayarladığım şehir dışındaki bir sitede yaşıyor May ile beraber. Size de bir ev ayarlayabilirim. Düzgün bir tane.
Dawn: Peki ya Liho? Annemin burada beslediği kedi.
Fallon: Onu da alın.
Logan: Mantıklı.
Fallon: Bakın Ross benim ve Peterın da peşinde. Adam bizi sindirmeye çalışıyor. Beraber olursak direnebiliriz.
Dawn: Cazip bir teklif aslında.Karşınızda mini Natımız Sadie Stanley kendisi aynı zamanda kim possible ı canlandırıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I was made for lovin'you
FanfictionBenim için karanlık bir hikaye ama her şey yine aynı. Tüm gücümle tekrar yazmaya giriyorum ve bu yüzden çok heyecanlıyım.