11 (Natasha's dream)

54 7 25
                                    

Kadın ağlamamaya çalıştı. Elindeki kağıdı çantasına sıkıştırdı ve ona merakla bakan iki çocuğa sarıldı. Kızının dediği şeyin olacağını biliyordu. Bir gün geleceklerdi ama çok erkendi. Logan daha 5 Dawn 6 yaşındaydı. Babasız kalmak için çok küçüklerdi. Natalia ise onlara yalnız bakmak için çok gençti. Kötü adamlar gelmiş babam seni çok seviyormuş. Bizi buldular ben başaramayacağım çocukları al ve kaç. Dediklerinin anlamı buydu. Kadın midesinin bulandığını hissetti. El ele tutuşmuş çocukları ile beraber koşmaya başladı hastane bahçesine geldikleri zaman onlardan biri ile karşılaştılar. Hemen silahını alıp ona nişan aldı ama adam önce davranıp onun karnına ateş etti.

2 hafta. James iki haftadır yoktu. Natalia ise iyi bir durumda değildi. O gün onu öldürme emri ile Shield dan gelen adam, onu vuran adamı vurup Nat ı kurtarmasaydı çocuklara ne olurdu bilmiyordu. Clint Barton olmasaydı Dawn ve Logan'a kim bilir neler olurdu. Karnındaki yarada elini gezdirdi ve ağlamaya başladı. Sabah olunca yine herşey yolunda imiş gibi davranacaktı. Ama şimdi çocukları yanında uyuyorken serbestti. Sessizce ağlayabilirdi. Onların saçlarını okşadı. Ve sessizce ağlamaya devam etti.  Ona bakan bir çift mavi gözü görünce hızla gözyaşlarını sildi.
Nat: Sen neden uyandın?
Logan: Anne sen ağladın mı?
Nat: Ben mi? Ben hiç ağlar mıyım?
Logan: Bilmem.
Nat: Anneler ağlamaz. Sadece uyandım ve uykum geldiği için gözlerim sulandı.
Logan: Benim sulanmıyor ama.
Nat: Birazdan uyumaya devam etmezsen seninde gözlerin sulanacak. Haydi bakalım.

Kadın yıllardır gördüğü rüyanın alışkanlığı ile bıkkınca nefes verdi. Sonra boynundaki yeşil taşlı kolyeyi okşadı.
Natasha: En azından beni tanısaydın.

 Natasha: En azından beni tanısaydın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kolye bu. Civil war da takmıştı hatta teorisi de var bucky ile ilgili. Winterwidow teorileri kitabımda teoriyi bulabilirsiniz. Bu gece hangi kurguyu yazacağımı da göreceksiniz bu arada bakalım ne olacak. 😏😏😏

I was made for lovin'youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin