30

37 4 20
                                    

Dawn Lila'nın odasına yardım ediyordu. Gülerek sohbet ediyorlardı.
Dawn: Yani Bobbi Morse ile anlaşmış annem. Eğer akademiye gitmek istemiyorsam ama Shield eğitimi almak istiyorsam o beni eğitecek.
Lila: İsim tanıdık.
Dawn: Babanın en büyük aşkı olduğu için büyük ihtimalle.
Lila: Ne!
Dawn: 16 yaşındasın annenin ve babanın başkaları ile daha önceden görüştüğünü kabullen.
Lila: Haklısın sadece şok oldu. Nat hala manyak gibi çubuklara işiyor mu?
Dawn: Yok. Size gelmeden önce yaptı en son. Annem bayağı tırsıyo. Haklı ama ya Logana benzerse çocuk.
Nat odaya dalınca kızlar susar.
Nat: Napıyorsunuz hanımlar?
Lila: Dedikodu.
Nat: Ara vermeniz gerekicek bizim banyoda önemli bir şey unutmuşum biriniz alsa çok iyi olur.
Dawn: Fallon buraya gelecekti ondan getirmesini istesem?
Nat: Olur.

Cooper: Yani sende o oyun var. Benden ödünç alıp vermedin. 6 yıldır arıyorum onu.
Logan: Evet. İstersen getirebilirim.
Cooper: Çok iyi olur.
Logan: Ben eve gideyim o zaman alıp geliyim.
Cooper: Evet lütfen.
Logan hemen evine koşar ve odadan Cooper'ın video oyununu alır sonra da annesinin odasından bir ses duyar. Odasında saklı olan silahlardan birini alıp yavaşça odaya girer. Ses banyodan geliyordur. İçeride birisi vardır. Hemen kapıyı açıp kim olduğuna bakmadan silahı kişinin kafasına dayayıp kişiyi kendisine çeker vücutları fazla yakındır. Ne yakını yapışmış gibidir.
Fallon: Amaç?
Logan: Şey...
Fallon: Beni öpmek için kafama silah dayamana gerek yok. Alkol ver yeter.
Logan: Pardon. Hırsız girdi sandım.
Fallon: Hırsızla bayağı yakın gibisin.
Logan: Taktik yanlışı oldu tabi.
Fallon: Silahı kafamdan çeker misin? Şeytan doldurur.
Logan silahı indirir.
Logan: Pardon.
Fallon: Beni bırakır mısın peki?
Logan: Iııı
Fallon: Yok artık ciddi ciddi düşünüyorsun bırakmamayı.
Logan: Pardon.
Logan Fallon'ı bırakır ve bu sahneden sonra biraz tuhaf hisseder. Fall da etkilendiğini belli etmeden alması gereken şeyi aramaya başlar. Sonra gözü hamilelik testine takılır.
Fallon: Hassiktir.
Logan: Ne oldu?
Fallon: Bu markayı biliyorum haberlerde görmüştüm. Bunlarda bir üretim hatası olmuş O yüzden tüm testleri negatif.
Logan: Yani?
Fallon: Abi olma ihtimalin var hayırlı olsun.

Gece coşayım mı? Yani bir sürü bölüm falan. Uykum varken daha fazla yazıyorum da fjdjmd

I was made for lovin'youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin