9

48 5 40
                                    

Logan bahçede oturup kitap okuyan Dawn'ın yanına oturdu ve manzaraya baktı. Hava biraz serindi. Okuldan çıkıp hemen eve gelmişlerdi o gün. Belki Fallon ile takılırlardı ama Fallon Peter ve ile bir yere gitmişti. Kitabını bitirmiş olan Dawn kardeşine baktı.
Dawn: Clint amcalarda bu siteye taşınacakmış. Bildiğin Avengersa özel mülk oldu burası.
Logan: İyi işte Cooper'ını görürsün.
Dawn: Saçmalama Logan. Şu an Shield akademisinde o. Son sınıf hem de. Biz ise sık taşındığımız için lisede bir yılı iki kez okuduk. Ya 19 olmuşum bu yıl gap yearım ya da üniversite de ilk yılım olmalıydı. Sen de lise son olmalıydın.
Logan: Fall da seninle aynı yaşta ve aynı sınıfta.
Dawn: O 14'ünde üniversiteye gitmiş bile. Dahiler için olan programlardan biri ile. Şu an ortamı denemek istiyor. Peter ise Beck yüzünden bir yıl okula gidemedi. Kurtulamadık lan liseden.
Logan: Hayatlarımız iğrenç yemin ederim.
Bir süre sessizlik olur ve iki kardeş gökyüzünü izlemeye başlar. Sonra Logan öğlenden beri içinde tuttuğu şeyi söyler.
Logan: Liam'ı pek sevmedim.
Dawn: Neden?
Logan: Gözüm tutmadı.
Dawn: İyi çocuk aslında. Bu yıl çalışarak gap year yapıyor. İki yıldır da Fall ile çıkıyorlar. Bugün ziyarete gelmiş kızı. Bir ara ikili randevu yapalım dedi Fallon ama ne yazık ki sapım.
Logan: Hala sevmiyorum.
Dawn: Olabilir.

I was made for lovin'youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin