18

47 6 25
                                    

Nat: Beni dikizliyorsun?
Bucky: Teknik olarak.....
Nat: Lafı dolandırma.
Bucky: Bana yalan söyledin.
Salondaki hava hala çok gergindi. Dawn ve Logan ise mutfakta kahvaltı yapıyordu. Açlardı çünkü. Ayyaşlar işte nolcak.
Nat: Başka? İlk defa yaptığım şey değil çünkü.
Bucky: Onlar benim çocuklarım.
Nat: Bilmediğim bir şey söyleyecek misin?
Bucky: Hatırladım.
Nat: Evet onu da farkettim.
Bucky: Nat..  
İçeriye kapıyı çalma ihtiyacı duyma Fallon girer. Çünkü ablan Stark bebeğim.
Fallon: Günaydın Nat okula..... Ovvv durum hassas. Dawn ve Logan a kardeş mi yapıyorsunuz? Tabiki de adını Fallon koyabilirsiniz sıkıntı değil. Neyse ben gideyim siz kaldığınız yerden devam edin. Bu arada kızınız tam bir yavşak dün Logan hariç herkese yazdı maşallah artık hanginize çektiyse....
Bucky: Seni tanıyor muyum? Havanda bir tanıdıklık var.
Fallon: Babannem ve dedemi öldürdün.
Bucky: Hı?
Fallon: Sıkıntı yok tanımıyordum zaten. Dedem bir hıyarmış zaten öyle diyorlar. Babannem arada kaynadı tabi ama hayat işte naparsın. Ya siz yatak odasında daha rahat etmez misiniz? Çocuklar da evde falan ya... yoksa fantezi falan mı yapıyosunuz? Üçüncü lazımsa bence Sara teyzem zevkle gelir.
Nat: Olur arasana.
Bucky: Ney?
Nat: Ay pardon. Fallon girdabına takıldım bir de Sara diyince hatlar koptu.
Fallon: Ablan Stark bebeğim. DAWN LOGAN GELİN OKULA GİDİYOOOOZ! AKŞAMDA BİZDE KALIN SİZİNKİLER MEŞGUL OLACAK SANIRIIIIIM!
Logan fırlayarak gelir ve Nat ın kucağına atlayıp ona sayılır.
Logan: Uzak dur o benim annem!
Bucky: Hala mı?
Dawn çantasını almış yargılayıcı bakışlarla Logan a bakarak Fall a sarılır.
Dawn: Naber?
Fall: İyidir senden.
Dawn: Aynı. Bu arada bugün ayrı bir güzelsi....
Fall: Demiştim kızınız yavşak.

I was made for lovin'youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin